Games e.d.

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Dimer

Games e.d.

Post by Dimer »

Zijn er hier fantieke gamers?

Sinds vrijdag heb ik Forza Motorsport 2 in huis.
Leuke game, mooie Honda's! Jammer dat er hier en daar wat fouten zijn...

CTR 2004 is een CTR 2002 met alleen andere koplampen en achterlichten ipv ander bumpers e.d.

En de Japanse Civic VTi is een rechtsgestuurde Amerikaanse Civic...

Zo zijn er nog meer kleinigheden waaruit je duidelijk kunt opmaken dat de game te snel is gebracht en dat ze veel hebben gebruikt uit Forza 1.

Leuke feature is dat je zelf je auto kunt bestickeren/spuiten/customizen en dan te koop kunt zetten op de Forza Marktplaats. Mensen kunnen dan bieden op jouw unieke wagen.

Ik ben nu bezig met een Blitz/Uras R34 drifter te maken. Kost een hoooop tijd!!!

Ik post nog wel wat screenshots van mijn auto's :lol:
HONDA

Post by HONDA »

Race games vind ik niets aan, ik speel alleen shoot 'm up games en beat 'm up games. En dan vooral old school... :D

Duke Nukem, Doom III, Half Life, Mortal Kombat, Tekken.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Sinan

Post by Sinan »

vorig week Test Drive Unlimited gehaald :-)...
... kan mijn laptop het niet aan :evil:
dus die weer geruild voor NFS Carbon...
...kan ie het weer niet aan,later bleek dat mijn videokaart niet geschikt is voor de nieuwste games :S
nu zoek ik een andere game, eentje waar je lekker kunt cruisen enzo, veel aan je wagen kan veranderen..
baRt

Post by baRt »

Duke Nukem, Doom III, Half Life, Mortal Kombat, Tekken.

Unreal, Wolfenstein 3D, Starcraft, etc :)

binnenkort komt starcraft 2 uit (of ja, is aangekondigd, dus kan nog wel een jaar duren) en dat zal het eerste spel zijn dat er in 5 jaar tijd op een van mijn PC's wordt geinstalleerd... ik game ZELDEN en als ik game doe ik Zelda op de Wii, of Wii sports...

ben niet zo'n gamer

Wel heb ik GT4, maar die ligt bij de PS2 van een van mijn vrienden...
mr. X

Post by mr. X »

Forza 2 :worshippy:
En GEO (Gears Of War) was vooral erg verslavend. Dat hebben we nog eens lang zitten spelen de afgelopen maanden. Over internet geeft echt een extra dimensie. Maakt het stukken leuker, anders ben je er zo op uitgekeken.
Want er gaat niets boven live mensen kei kapot schieten :lol:

Even over Forza. We hebben een EG met F20c blok (hoe kan het ook anders als ik het voor het zeggen had haha) en dus RWD met +-430 kw :D geweldig.
Ook het 'pimpen' is erg leuk. Niet zo standaard en je kunt een hoop doen!

Goed spel!
RedSun

Post by RedSun »

Forza is wel vet ja. Ben nog niet zo heel veel maar uiteraard wel begonnen met een CRX. Wat ik wel vet vind is dat je duidelijk de VTEC hoort inknallen (alleen het toerental waarbij klopt niet echt).

Moet nu die kut mr2 cup halen maar dat ding rijdt als een natte krant.

Ben vooral bezig met Pes6 nu eigenlijk.

Starcraft, man wat heb ik dat veel gespeeld, heb sinds 2 maanden een Xbox 360 maar daarvoor was het altijd pc gamen.

Half-life counterstrike heb ik verschrikkelijk veel gespeeld.

Geo moet ik nog voor gaan zitten maar heb ik ook liggen. Heb uberhaupt nog 30 games liggen die nog nooit in de Xbox hebben gezeten....
Nana korobi ya oki
slED9e

Post by slED9e »

CODmp op de PC (COD2 en misschien wat andere proberen als mijn nieuwe Pc in elkaar kan ..behuizing heeft wat leveringsproblemen :( , Forza , Silent Hill 4 , driver parallel lines ,The Godfather het meest op mijn Xbox (heb enkel de oude nog) Socom 2 en Tekken DR op mijn PSP

deze spelen speel ik tegenwordig even het meest, af en toe ander spelletje tussendoor, heel soms pak ik zelfs nog even de Atari Lynx uit de kast... waar blijft Klax voor de PSP ???? haha
S.J.

Post by S.J. »

Heb sinds vorige week Gran Turismo 1 gekocht nu heb ik
GT 1, 2, 3, Concept, Prolgue, 4. Voor mij nog altijd de ultieme game.
Forza lijkt me ook wel cool maar heb geen geld om 400euro neer te leggen voor een console met die game.
mr. X

Post by mr. X »

2e hands ben je voor iets meer dan de helft klaar :wink:
Is niet leuk meer wat dat nieuw kost..
IvoG

Post by IvoG »

PS2:
GT3 & 4
GTA:VC, GTA:SA, GTA:LCS
WRC Rally, CMR

PC:
Call Of Duty, Call Of Duty: United Offensive, Call Of Duty 2
Quake 1-4, Doom 1&2, DukeNukem3D ("I feel like kicking ass and chewing gum, and I'm all out of bubblegum")
Half-Life, HL:Opposing Force
No One Lives Forever
StarTrek Voyager: Elite Force
Dimer

Post by Dimer »

mr. X wrote:Forza 2 :worshippy:
En GEO (Gears Of War) was vooral erg verslavend. Dat hebben we nog eens lang zitten spelen de afgelopen maanden. Over internet geeft echt een extra dimensie. Maakt het stukken leuker, anders ben je er zo op uitgekeken.
Want er gaat niets boven live mensen kei kapot schieten :lol:

Even over Forza. We hebben een EG met F20c blok (hoe kan het ook anders als ik het voor het zeggen had haha) en dus RWD met +-430 kw :D geweldig.
Ook het 'pimpen' is erg leuk. Niet zo standaard en je kunt een hoop doen!

Goed spel!

Mijn Blitz Skyline wordt bruut :D Ik kan 'm je wel sturen (mijn gamertag is Dimert (:wink :) , voeg me maar toe.
Ik ga 'm in oplagen van 5 verkopen met 300.000 buy-out. Maar voor een Type-R lid wil ik 'm wel weggeven 8)

Ook ben ik bezig met een exacte replica van de M-Tech JGTC NSX :lol:
Dimer

Post by Dimer »

Sinan wrote:vorig week Test Drive Unlimited gehaald :-)...
... kan mijn laptop het niet aan :evil:
dus die weer geruild voor NFS Carbon...
...kan ie het weer niet aan,later bleek dat mijn videokaart niet geschikt is voor de nieuwste games :S
nu zoek ik een andere game, eentje waar je lekker kunt cruisen enzo, veel aan je wagen kan veranderen..

Zonde, Test Drive is bruut!

Ik heb 'm bijna uitgespeeld. Alle races al gehaald, nu alleen nog de missies, maar die vind ik minder leuk...

En ik heb nu Forza :lol:
VTECRob

Post by VTECRob »

Jullie hebben teveel vrij tijd... :lol:
IvoG

Post by IvoG »

Had... :roll:
Dimer

Post by Dimer »

VTECRob wrote:Jullie hebben teveel vrij tijd... :lol:

tsja...

ik ben gister 4 of 5 uur bezig geweest met m'n Blitz replica en hij is nog niet af...
HONDA

Post by HONDA »

IvoG wrote:DukeNukem3D ("I feel like kicking ass and chewing gum, and I'm all out of bubblegum")

De oneliners uit Duke zijn inderdaad geweldig. :lol:

Your face, your ass, what's the difference
I'm gonna rip off your head and shit down your neck
Hmm... don't have time to play with myself
That's one doomed space marine
Shake it baby...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
RedSun

Post by RedSun »

@dimer
paas mij dat ding ook gap, maar dan ff op een memeorystick ofzo (kan dat?) ik woon in duivendrecht dus kom hem wel halen :lol:

Mijn Xbox kan niet online namelijk

**EDIT**

inderdaad!

De oneliners uit (damn naam van het spel kwijt) zijn ook vet. eigenlijk zijn het woorden

"headshot!" "double kill" "multi kill" "dominate" "mmmmmmmmmooooonnssterkillllllllll" "rampage!"

mjah je moet horen
Nana korobi ya oki
S.J.

Post by S.J. »

mr. X wrote:2e hands ben je voor iets meer dan de helft klaar :wink:
Is niet leuk meer wat dat nieuw kost..

Ik weet het meeste dingen (Ipod enso) haal ik ook 2e hands maar ik heb begrepen dat de 1e series van de Xbox 360 veel fouten hadden waardoor je spel kapot kon gaan dus doe ik niet. Ik benook sparen voor rijbewijs.
Dimer

Post by Dimer »

RedSun wrote:@dimer
paas mij dat ding ook gap, maar dan ff op een memeorystick ofzo (kan dat?) ik woon in duivendrecht dus kom hem wel halen :lol:

Mijn Xbox kan niet online namelijk

ik weet niet of dat werkt... ik zal vanmiddag is kijken
RedSun

Post by RedSun »

Is goed man. Weet ook niet of het kan eigenlijk. Heb alleen een harde schijf en geen losse memorydinges
Nana korobi ya oki
Locked