'Geen hybride Honda Accord’

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

slydawg wrote:Denk dat je het toch lastig krijgt met de 535D, 272pk/560Nm en 0-100 in 6,5sec.
Met de 530D misschien iets minder lastig maar is ook geen watje met 218pk/500Nm en 0-100 in 7...sec.
In een bocht is het een ander verhaal, zat ooit achter eentje bij stoplichten, ging er als een kanon vandoor totdat we een klaverblad op gingen, toen veranderde die in een tank en kon ik er zonder een probleempje makkelijk langs.

Maar hoe dan ook, ook voor mij never nooit diesel!!!!!!!


530D 7 sec naar 100? dat klopt niet denk ik.... dat ding weegt veel teveel.

Zal een 330D zijn misschien?
Nana korobi ya oki
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Een 530D (degene van mijn schoonzus) gaat tussen de 7,8 en 8 seconden van 0-100, afhankelijk van de versnellingsbak. De huidige 3 serie (330 en 335D) gaan écht hard, resp, 6,7 en 6,2.bron
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ja klopt die 330D was altijd al een kanon en nu dus ook de 335D.

Bij mijn vorige werk reed de directeur tijdelijk in een 330D en heb er ook ff in gereden. Het is bijna niet leuk meer, tis echt een aan/uit schakelaar
Nana korobi ya oki
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

RedSun wrote:
slydawg wrote:Denk dat je het toch lastig krijgt met de 535D, 272pk/560Nm en 0-100 in 6,5sec.
Met de 530D misschien iets minder lastig maar is ook geen watje met 218pk/500Nm en 0-100 in 7...sec.
In een bocht is het een ander verhaal, zat ooit achter eentje bij stoplichten, ging er als een kanon vandoor totdat we een klaverblad op gingen, toen veranderde die in een tank en kon ik er zonder een probleempje makkelijk langs.

Maar hoe dan ook, ook voor mij never nooit diesel!!!!!!!


530D 7 sec naar 100? dat klopt niet denk ik.... dat ding weegt veel teveel.

Zal een 330D zijn misschien?


Is echt de 530D hoor. Sterker nog, volgens autoweek doet de laatste 530D serie het in 6.8sec met een (begrensde, denk ik) top van 250km/h.

Onderschat die olie slurpers niet hoor.
juggie
Posts: 299
Joined: Sat Mar 31, 2007 6:40 pm

Post by juggie »

AccordTypeaRd wrote:Diesel is voor boten, tractoren en vrachtwagens.


en noodstroomvoorziening :-)

Doe mij maar een GS430h :D
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Discovery gekeken? :D

Maar ben ik met je eens, geef mij maar een combi van hybride en benzine 8)
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Een Hybride met een V6...

Ja, goed idee :censor
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

GS 450H bedoel je.

Dat ding boekt hem hard! oftewel geht wie die feuerwehr!

Wat is er Frans? Ideale combi hoor dikke benzine met hybride.

De nieuwe LS600 is een V8 hybride met de prestaties van een v12 en het verbruik van een V6. Nu BMW weer....
Nana korobi ya oki
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

slydawg wrote:Denk dat je het toch lastig krijgt met de 535D, 272pk/560Nm en 0-100 in 6,5sec.
Met de 530D misschien iets minder lastig maar is ook geen watje met 218pk/500Nm en 0-100 in 7...sec.
In een bocht is het een ander verhaal, zat ooit achter eentje bij stoplichten, ging er als een kanon vandoor totdat we een klaverblad op gingen, toen veranderde die in een tank en kon ik er zonder een probleempje makkelijk langs.

Maar hoe dan ook, ook voor mij never nooit diesel!!!!!!!


Kwam pas een 530D tegen op de snel weg. En ik reed hem eruit van +/- 80 naar 200+
Kzat er achter... En wij vol op het gas en ik moest gas minderen om er niet tegen aan te rijden! Ik groot licht en knipperen maar meneer niet opzij he!

En toen was er weer veel verkeer op de weg dus hebben we maar weer vaart geminderd ;) Kweet zeker dat hij vol op het gast ging want het scheelde niet erg veel dat ik sneller was maar zeker wel genoeg...

Kzat trouwens met 2 in de auto. Collega van mij naast me a 90 kg.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Sorry maar een accu van tig kilo achterin is niet mijn idee van een sport sedan.

Wil men het mileu sparen koop dan geen V8 met Hybride accu :roll: mis je naar mijn mening het doel.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Wacht maar tot de opvolger van de Supra komt.

Mee eens het is niet het toonbeeld van wieghtreduction maar het is beter dan diesel!

Zal de volgende keer als ik langskom een GS 450H meenemen, kijken wat je er van vindt.
Nana korobi ya oki
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Ok, altijd leuk :D
juggie
Posts: 299
Joined: Sat Mar 31, 2007 6:40 pm

Post by juggie »

RedSun wrote:Wacht maar tot de opvolger van de Supra komt.

Mee eens het is niet het toonbeeld van wieghtreduction maar het is beter dan diesel!

Zal de volgende keer als ik langskom een GS 450H meenemen, kijken wat je er van vindt.


Ik vond de RX400h al leuk voor een dagje :D (bijna 2.000 kilo schoon aan de haak maar wel in iets meer dan 7 seconden naar de 100 :D !)


http://www.youtube.com/watch?v=US5Ss93uWtA (letop de kw teller links)
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Die heb ik laatst een weekendje mee gehad ja, indrukwekkend apparaat.
Nana korobi ya oki
Locked