Vol gas met spinnende wielen wegrijden op een braak liggend veldje met veel losse aarde, kiezels en grind... net naast een paar civics die daar geparkeerd stonden (en o.a. de rex van rob)
Dus waren er paar gestenigd en -zandstraald door die eikel.
BZRKbb2 wrote:Vol gas met spinnende wielen wegrijden op een braak liggend veldje met veel losse aarde, kiezels en grind... net naast een paar civics die daar geparkeerd stonden (en o.a. de rex van rob)
BZRKbb2 wrote:Vol gas met spinnende wielen wegrijden op een braak liggend veldje met veel losse aarde, kiezels en grind... net naast een paar civics die daar geparkeerd stonden (en o.a. de rex van rob)
Waaronder deze! :evil:
:cry
Het gaat niet om het geld, RedSun. Als zoiets gebeurt kan je wel janken. Zoveel tijd dat je erin gestoken hebt, zoveel liefde in zo'n auto.
En als zoiets gebeurt, zal je dus je bumper ofzo afzonderlijk moeten laten spuiten wat kleur verschil tot gevolg heeft.
Ik was er niet bij, maar je had moeten zien wat er was gebeurt als hij met die actie mijn CTR had geraakt...... :roll: :schieten:
Maar die andere geflipte gast die trapte bijna zijn bumper af van zijn rode civic. :-) Alles gebeurde voor me, ik dacht die gaat ie meppen, maar zover was niet gekomen.
Intey wrote:Maar die andere geflipte gast die trapte bijna zijn bumper af van zijn rode civic. :-) Alles gebeurde voor me, ik dacht die gaat ie meppen, maar zover was niet gekomen.
mja dat viel nog mee..
Ik had ook al woorden met een 1 of andere malloot die er met 120 aan kwam racen in een seat toledo..
Ik was schijnbaar een maatje te groot voor hem, anders lag ik wel op de grond zo boos was ie, omdat ik er wat zei 8)
Of ik het heel gek vond? Ik wist eerst niet eens waar het over ging. :-) Wat ik eerst gek vond hoe hij tegen zijn voorbumper trapte, maar nogmaals ik wist niet waarom die dat deed. :-)