ik kan er nog steeds niet met mijn verstand bij. Afgelopen woensdag bij Kraaiven in Tilburg langs geweest voor de bordeaux-rode 1.5 VTEC-E, en eigenlijk waren Joyce en ik het er over eens dat dit 'em moest worden tot de verkoper ons wees op een 1.8 VTI. Hetzelfde model, maar dan in Pirates Pearl Black, lmv's en verder een stuk aangekleder.... toen begon het wel erg te kriebelen, want ondanks een maatje kleiner (hoewel ik goed achter mezelf kan zitten ondanks het schuif/kantel dak wat onderlangs open schuift) dan de ATR zouden we er qua prestaties niet heel erg op achteruit gaan. Een proefrit was geen probleem. Een stuk stiller dan de ATR maar voor het gevoel net zo rap. VTI deinde wel iets meer, maar de banden stonden naar mijn mening iets te slap. Na de proefrit was het helemaal van hebbe-hebbe-hebbe. Nog even in het tankklepje gekeken, en toen bleek dat Euro 95 geen probleem was was het helemaal groen licht. Over de inruil van de ATR konden we het niet eens worden, maar we hebben besloten 'em toch maar te nemen en in de tussentijd als de ATR nog te koop staat deze laatste stil te zetten.
Bij deze wat foto's die ik van de stite van de dealer heb geplukt.

Duurt nog wel een paar weken voor hij bij ons op de stoep staat, kan eigenlijk niet wachten