1.4 VTi

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

1.4 VTi

Post by S.J. »

User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Die term Vti hadden ze al een tijdje hoor.

btw, de doelgroep staat erbij dus daar hoeven we geen zorgen over te maken.
accordR alias AccordS
Posts: 1387
Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
Contact:

Re: 1.4 VTi

Post by accordR alias AccordS »

S.J. wrote:http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6588&cache=no
Waddafak gaat dit over :x



Honda haalde ( wel met een 1.6 ) ernog 160 pk uit :lol:
VTECRTY
Posts: 188
Joined: Sat Jul 22, 2006 3:28 pm

Post by VTECRTY »

18 jaar geleden al :D
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

"Volgens Peugeot is het VTi-blok op alle fronten beter. Allereerst heeft ’t meer vermogen: 95 pk in plaats van de 90 van de 1.4 16v"


Goh!! wereld nieuws zeg...honda haalt daar makkelijk 160pk uit...al jaren!!
Intey
Posts: 141
Joined: Sat Oct 14, 2006 2:14 pm

Post by Intey »

Uit een 1.6 :-)
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

1.4 en 95 pk voor een Peus is zelfs een achteruitgang van wat ze kunnen. Ze haalden ooit 101pk uit een 1.3, de 106 Rallye.
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Ik bedoelde dus ook zomaar kopieren ze Honda met de naam
User avatar
Jay aRTi
Posts: 43
Joined: Mon Aug 22, 2005 7:52 pm

Post by Jay aRTi »

En de 1.5 VTi had er 130 pk (alleen in Japan).

Bleikbaar zijn type benamingen vogelvrij of de rechten zijn verlopen. Weet niet wat er werkelijk aan de hand is, maar maak je niet druk. Een echte Hondaliefhebber weet echt wel waar die moet zijn voor de `echte` VTi.
History of driven cars:
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)

Life is too short for to drive boring cars.
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Heb mijn oog laten vallen op een vijfdeurs 1.8 VTI als opvolger voor de ATR. Een echte wolf in (zwarte) schaapskleren. Konden 'em niet laten staan toen we voor een qua model vergelijkbare 1.5 VTEC-E zijn wezen kijken.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Geweldige auto Ard! Zeker een wolf in schaapskleren.
De station is ook dik!
Nana korobi ya oki
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Die helemaal. Verlagen leuke velgjes en je bent klaar.
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

RedSun wrote:Geweldige auto Ard! Zeker een wolf in schaapskleren.
De station is ook dik!

Een NOG grotere wolf in schaapskleren, maar die kon ik op internet zo gauw niet vinden. Ik maak maar even een nieuw voorsteltopic aan over deze bolide.
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Je hebt hem al gekocht?
Nana korobi ya oki
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

RedSun wrote:Je hebt hem al gekocht?

Yup! 8)
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ik zag het, GEFELICITEERD!
Nana korobi ya oki
Locked