vandaag even vlug de rota gt3 onder me wagen gezet. Nu heb ik een vermoeden dat het wiel een klein beetje naar voren komt en dus uitsteekt.
Et van het wiel is 40. en ik heb in prienciepe nog genoeg ruimte om een cm naar binnen te gaan voordat ik met me spaken de remklauw raak.
Nu wil ik dus de velgen af laten draaien naar een andere et waarde. en vroeg me dus af waar je dat eventueel kan laten doen?
Zal vast wel racties krijgen van blijf OEM of JDM 16 enz. Heb ik ook allemaal respect voor....Maar ik wil de rota GT3 in het rood..mijn auto dus mijn zin :lol: :lol: :lol:
OMG! 50 euro per velg!!! Word je daar ff genaaid. En hoeveel eraf kan, is afhankelijk van hoeveel vlees je op het hart hebt. Sommige velgen kunnen wel 15-20mm afgedraaid worden, anderen absoluut niet meer dan 4-5mm.
zijn er niet den. wou eigenlijk minsten 45 maar die waren er niet. en deze velgen wou ik persee hebben. rarerims, fullcar, showoff niemand kon ze meer leveren omdat rota de wielen zelf nu ook niet in voorraad heeft. en toevallig had sander van fullcar voor zijn demo auto deze wielen liggen, dus heb ik ze toch genomen. Heb genoeg ruimte tussen de spaken en de klauw dus kan vast wel iets naar binnen toe.