stoede wrote:aan kleine dingetjes kon ik altijd vernemen dat de auto niet in japan was gebouwd
Op afwerkingsgebied kun je wel eens gelijk hebben, maar op bescherming tegen roest ben je met een Europeaan beter af.
btw, erg nette verschijning. En ook al een kinderstoeltje achterin, hopelijk kun je het dan lang netjes houden achterin.
kinderstoeltje staat tijdelijk achterin. Ik heb ook nog een gewone Accord uit 96 als "sjouwbak" M'n dochtertje wilde gisteren echter met de "witte" auto terug naar huis toen we hem op gingen halen, vandaar.... 8)
Voodoo wrote:Valt me gelijk op, je mist het Type-R logo op je front gril en links 'Honda' en rechts 'Accord' op je achterklep. Is dit bewust weggewerkt?
achterklep vind ik wl ok, maar dat type-r in de grill, wil ik wel in ere herstellen 8)
welkom hier ik zag ergens op het forum een Breda logo en had van Bob gehoord dat je ATR had gekocht dus dacht dat het eigenlijk niet kon missen. Veel plezier dr mee....
welkom hier ik zag ergens op het forum een Breda logo en had van Bob gehoord dat je ATR had gekocht dus dacht dat het eigenlijk niet kon missen. Veel plezier dr mee....
Het is wel een echte he??? :wink: :wink:
Groeten
Chris
Lol, jij ook hier,
ik vroeg me al af of jij hier ook rond zou zwerven. :wink: