hoe hard heb jij ooit (zelf) gereden?
255 in de EP3 met nog iets van 500 toeren over met de TE37's en mét bijrijder. Geloof dat hij nog wel de 260 zou halen op de teller maar durfde niet goed aangezien er wat auto's reden :roll:
Je merkte wel dat hij werd tegengehouden, denk dat een open inlaat en uitlaat een HOOP verschil zou maken.
Ik weet niet of hij het met de toeren zou halen, maar anders geloof ik dat hij 260+ gaat op de teller.
Je merkte wel dat hij werd tegengehouden, denk dat een open inlaat en uitlaat een HOOP verschil zou maken.
Ik weet niet of hij het met de toeren zou halen, maar anders geloof ik dat hij 260+ gaat op de teller.
Met de H22 in de Prelude 233... in m'n uppie.
Met de H23 heb ik 235 gehaald met 4 man er in.
Voornaamste reden: de versnellingsbak van de H22, redelijk korte 5.
Met de H23 versnellingsbak kan die wel redelijk boven de 240 uitkomen denk ik zo.
Daarnaast loopt die ook redelijk arm dankzij m'n flinke intake en geen verdere afstelling.
Met de H23 heb ik 235 gehaald met 4 man er in.
Voornaamste reden: de versnellingsbak van de H22, redelijk korte 5.
Met de H23 versnellingsbak kan die wel redelijk boven de 240 uitkomen denk ik zo.
Daarnaast loopt die ook redelijk arm dankzij m'n flinke intake en geen verdere afstelling.
Er staat niet dat ik het in Nederland heb gereden...
Was 4 uur half 5 's morgens en bijna geen kip op de weg.
Eerste keer overigens dat ik hard (150+) met hem heb gereden. Moest toch een keer kijken wat hij kon.
Nu weet ik het en het is niet zo dat ik het dagelijks ga doen. Ben veel te blij nog met de auto en wil zeker niet dat ze hem afpakken.
Was 4 uur half 5 's morgens en bijna geen kip op de weg.
Eerste keer overigens dat ik hard (150+) met hem heb gereden. Moest toch een keer kijken wat hij kon.
Nu weet ik het en het is niet zo dat ik het dagelijks ga doen. Ben veel te blij nog met de auto en wil zeker niet dat ze hem afpakken.
Ik ben ooit eens jou ITR tegen gekomen DC2 (ben je echte naam even kwijt) toen hij nog in het bezit van Rolo (=Ronald dacht ik?) was van showoff imports.
Ik haalde hem op de snelweg in met mijn ITR en toen kwam hij achter me aan. één versnelling terug gegaan maar hij hield me niet bij. Dus dat kan kloppen dat er iets niet goed zit bij de auto. Hij had namelijk toen meer erop zitten dan ik (header, catback, CAI dacht ik?) en ik had enkel een CAI en catback.
Ik haalde hem op de snelweg in met mijn ITR en toen kwam hij achter me aan. één versnelling terug gegaan maar hij hield me niet bij. Dus dat kan kloppen dat er iets niet goed zit bij de auto. Hij had namelijk toen meer erop zitten dan ik (header, catback, CAI dacht ik?) en ik had enkel een CAI en catback.
Ik heb laatst 200km/h meegemaakt in een s2k en ja wat kan ik zeggen dat was weer heerlijk. Precies zoals ik me voor had gesteld dakje open VTEC die het uitschreeuwt van plezier.
http://www.youtube.com/watch?v=lVowzieRGEU
Dit weekend ga ik mischien is voor het eerst over de 200heen wel grappig 2maanden geleden poste ik nog dat ik nooit boven de 190geweest ben.
http://www.youtube.com/watch?v=lVowzieRGEU
Dit weekend ga ik mischien is voor het eerst over de 200heen wel grappig 2maanden geleden poste ik nog dat ik nooit boven de 190geweest ben.
-
- Posts: 76
- Joined: Sun Feb 11, 2007 1:41 pm
jef-il-vec wrote:in de crx vtec (vorige auto) 230 op de teller gehaald, met de itr 225. moet zeggen dat je een stuk relaxter in een itr boven de 200 rijd dan met een crx vtec.
in een crx begint t gevoel van controle te verdwijnen :shock:
grtz
Ik ken het gevoel. :lol:
230 op de teller in m'n CRX, wordt het echt een stuiterbakkie. Een paar jaar geleden woonde ik 30KM van m'n werk. Toen reed ik snachts regelmatig vol gas op de autobaan naar huis. Laatst ff een ritje over DLD naar Groningen gereden. Die 230 (teller) redt ie nog steeds maar moet wel zeggen dat het niet echt verantwoord is. :lol:
No line here today....
-
- Posts: 76
- Joined: Sun Feb 11, 2007 1:41 pm
is ook link.. dus ook maar niet al te vaak gedaan.
wel prachtig dat je gewoon met een 1600 cc zulke snelheden kunt halen.. doen weinig andere merken na
die ee8-jes blijven gewoon brute apparaten, ooit komt er weer 1tje trug voor derbij :wink:
nu eerst een motor aanschaffen aan gezien ik net dat rijbewijsje heb behaald
grtz
wel prachtig dat je gewoon met een 1600 cc zulke snelheden kunt halen.. doen weinig andere merken na
die ee8-jes blijven gewoon brute apparaten, ooit komt er weer 1tje trug voor derbij :wink:
nu eerst een motor aanschaffen aan gezien ik net dat rijbewijsje heb behaald

grtz
-
- Posts: 76
- Joined: Sun Feb 11, 2007 1:41 pm
Zelf gereden :
VW kever 140 op teller ( dagelijks in die tijd )
chrysler neon 2l automaat 195 ( en echt niet harder willen )
opel vectra 1,7 TD 175 ( auto van de mama )
Al naast gezeten
Nissan 200 SX 240km/u ( Die jongen had er al 260 mee gereden )
snelheden zijn allemaal op teller
en dan nu wachten op men teg voor zelf eens + 200 te doen :twisted:
VW kever 140 op teller ( dagelijks in die tijd )
chrysler neon 2l automaat 195 ( en echt niet harder willen )
opel vectra 1,7 TD 175 ( auto van de mama )
Al naast gezeten
Nissan 200 SX 240km/u ( Die jongen had er al 260 mee gereden )
snelheden zijn allemaal op teller
en dan nu wachten op men teg voor zelf eens + 200 te doen :twisted:
itr is life . all the rest is detail