Nick + Update Dynotest

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
MeijerR

Post by MeijerR »

Dat noem ik nog eens een lease auto :thumbs:
Sinan

Post by Sinan »

damn, weet je hoe coel, kun je um gewoon aftrappen (ja sorry voor het woord) iig minder voorzichtig mee omgaan, en ik bedoel niet kei lomp doen net als de portieren kei hard dichtgooien ofzo, maar wat sportiever rijden
Voodoo

Post by Voodoo »

Wat een lekkere auto om te zien :twisted:
mr. X

Post by mr. X »

Dat mag je me ook eens vertellen, dat leas gebeuren.

IVA student? Of werkachtig bij een autobedrijf?

Zou er graag een keer in die auto rijden. Heb zelf nu een week de EP3 face lift en zit toch alweer rond te kijken naar andere auto's. Een van mijn slechte gewoontes :roll:
Nick

Post by Nick »

lease auto is zeker wel lekker... teminsten geen last van de brandstof kosten die behoorlijk hoog zijn haha
Voor de rest.. tja ik krijg zoveel reacties van mensen van heb je papas auto weer mee.. zoiets krijg je nooit voor mekaar als 21 jarige.. maar het is toch echt zo haha 8)
Ik werk bij sogeti NL en je hebt hier de mogelijkheid om zelf een lease auto uit te zoeken.. en dus had ik me keuze snel gemaakt haha
Katana

Post by Katana »

Nice ride 8)

1 Tip: wassen met de "zand"kras borstels is geen goed idee
drifter

Post by drifter »

Mooie auto, en die moet je ook mooi houden :!:

Het mag dan wel een leasebak zijn, maar een type-R hoort gewoon goed gewassen te worden. :wink:
CTR #16636
RedSun

Post by RedSun »

Sinan wrote:damn, weet je hoe coel, kun je um gewoon aftrappen (ja sorry voor het woord) iig minder voorzichtig mee omgaan, en ik bedoel niet kei lomp doen net als de portieren kei hard dichtgooien ofzo, maar wat sportiever rijden

Jij (wordt) ook zo'n typische leaserijder die de spullen van een ander aftrapt. Een auto moet je met respect behandelen, helemaal als tie van een ander is. Dan wordt mijn werk ook een stuk makkelijker. (ik neem de exlease auto;s in en beoordeel de schades namelijk :lol: )

excuses back on topic:

Gefeliciteerd!
Nana korobi ya oki
Nick

Post by Nick »

de wasstraat is net nieuw dus ik dacht doet het even snel voor de fotos normaal doe ik het gewoon met de hand en spons hoor! haha
maar mijn 4 jaar auto rijden kan niet meer stuk heb er nu 1000 km opzitten dus heb vandaag eens flink doorgereden en al de 1ste corrado vr6 eruit gereden haha
HondArd

Post by HondArd »

Leuk wagentje zo. Doe je toch iets goed als je dit als lease-auto uit mag zoeken.
Katana

Post by Katana »

Nick wrote:de wasstraat is net nieuw dus ik dacht doet het even snel voor de fotos normaal doe ik het gewoon met de hand en spons hoor! haha
maar mijn 4 jaar auto rijden kan niet meer stuk heb er nu 1000 km opzitten dus heb vandaag eens flink doorgereden en al de 1ste corrado vr6 eruit gereden haha

Wat is je eerste reactie op VTEC..?

Aangaande wassen, kijk eens op de Meguiars site voor de juiste materialen of kom een keer langs op een meeting. Zat mensen die je met plezier verder helpen.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Nick wrote:Verzekering 8) wat is dat haha
nee ik heb de auto als lease auto dus daar heb ik gelukkig geen last anders was het me niet gelukt op me eigen naam

nou wordt het ook aantrekkelijk voor mij om eens te gaan kijken wat zo'n ding mag kosten mocht ik hem willen leasen.. :lol:
Nick

Post by Nick »

Mijn eerste reactie was :shock: :shock: :shock: :shock: DIT GAAT ZIEK HARD!!! :shock: :shock: :shock:

Maar ik kom zeker een x naar een meeting.. misschien zelfs al de 1st komende meeting.. lijkt me leuk :D
vtecman

Post by vtecman »

Dat is absoluut een zeer mooie bak zeg! Je hebt hem ook mooi op de foto's gezet :)

Misschien een hele brutale vraag (laat dat misschien gerust weg..), maar mag ik vragen wat je dan als leasebedrag hebt, en wat je eventueel per maand bijbetaalt? Als het geen astronomisch hoog bedrag is, dan is een type R leasen zeker weten interessant! Mits je werkgever dat toestaat natuurlijk..
noppie

Post by noppie »

Scheelt mischien omdat ze niet de hoofdprijs kosten (tja 32000 euro heb ik niet ,daar niet van) maar is daarom aantrekkelijk in de lease?

Hele coole R dude! :worshippy:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Mooie wagen. haha

:D
Nick

Post by Nick »

tuurlijk mag je vragen wat het me kost :) .. de auto kost net geen 1100 in de maand incl brandstof ex bijtelling...
nieuw waarde is 35.950.. dus tja komt nog zown 250 bij voor bijtelling.. ligt beetje aan je belastings tarief.
Brandstof is btw eindeloos.. dus tanken wat ik wil 8)
ITR1689

Post by ITR1689 »

Best pittige leaseprijs als je het vergelijk met populaire leasebakken in dezelfde prijsklasse. Komt misschien door de courantheid.
Bij Sogeti betalen ze 650 euro per maand aan lease en de rest moet je zelf betalen, toch?
eteuben

Post by eteuben »

Inderdaad een zeldzame auto in de lease. Heb hierin een jaar stage gelopen, maar het zijn veel diesels en ook wel sportmodellen daarvan vol luxe.

Vindt de lease prijs behoorlijk. Dat zijn geen goedkope jongens!
Nick

Post by Nick »

Lease bij sogeti is verhoogt naar 750 8)
en inderdaad moet wel wat bijleggen.. maargoed.. 21 jaar.. woon nog lekker thuis... dus tja.. altijd al een R willen hebben.. DIT IS DE KANS haha zit al op 1300 km sins zaterdag.. verslavend zown auto!!
Locked