damn, weet je hoe coel, kun je um gewoon aftrappen (ja sorry voor het woord) iig minder voorzichtig mee omgaan, en ik bedoel niet kei lomp doen net als de portieren kei hard dichtgooien ofzo, maar wat sportiever rijden
Dat mag je me ook eens vertellen, dat leas gebeuren.
IVA student? Of werkachtig bij een autobedrijf?
Zou er graag een keer in die auto rijden. Heb zelf nu een week de EP3 face lift en zit toch alweer rond te kijken naar andere auto's. Een van mijn slechte gewoontes :roll:
lease auto is zeker wel lekker... teminsten geen last van de brandstof kosten die behoorlijk hoog zijn haha
Voor de rest.. tja ik krijg zoveel reacties van mensen van heb je papas auto weer mee.. zoiets krijg je nooit voor mekaar als 21 jarige.. maar het is toch echt zo haha 8)
Ik werk bij sogeti NL en je hebt hier de mogelijkheid om zelf een lease auto uit te zoeken.. en dus had ik me keuze snel gemaakt haha
Sinan wrote:damn, weet je hoe coel, kun je um gewoon aftrappen (ja sorry voor het woord) iig minder voorzichtig mee omgaan, en ik bedoel niet kei lomp doen net als de portieren kei hard dichtgooien ofzo, maar wat sportiever rijden
Jij (wordt) ook zo'n typische leaserijder die de spullen van een ander aftrapt. Een auto moet je met respect behandelen, helemaal als tie van een ander is. Dan wordt mijn werk ook een stuk makkelijker. (ik neem de exlease auto;s in en beoordeel de schades namelijk :lol: )
de wasstraat is net nieuw dus ik dacht doet het even snel voor de fotos normaal doe ik het gewoon met de hand en spons hoor! haha
maar mijn 4 jaar auto rijden kan niet meer stuk heb er nu 1000 km opzitten dus heb vandaag eens flink doorgereden en al de 1ste corrado vr6 eruit gereden haha
Nick wrote:de wasstraat is net nieuw dus ik dacht doet het even snel voor de fotos normaal doe ik het gewoon met de hand en spons hoor! haha maar mijn 4 jaar auto rijden kan niet meer stuk heb er nu 1000 km opzitten dus heb vandaag eens flink doorgereden en al de 1ste corrado vr6 eruit gereden haha
Wat is je eerste reactie op VTEC..?
Aangaande wassen, kijk eens op de Meguiars site voor de juiste materialen of kom een keer langs op een meeting. Zat mensen die je met plezier verder helpen.
Nick wrote:Verzekering 8) wat is dat haha nee ik heb de auto als lease auto dus daar heb ik gelukkig geen last anders was het me niet gelukt op me eigen naam
nou wordt het ook aantrekkelijk voor mij om eens te gaan kijken wat zo'n ding mag kosten mocht ik hem willen leasen.. :lol:
Dat is absoluut een zeer mooie bak zeg! Je hebt hem ook mooi op de foto's gezet
Misschien een hele brutale vraag (laat dat misschien gerust weg..), maar mag ik vragen wat je dan als leasebedrag hebt, en wat je eventueel per maand bijbetaalt? Als het geen astronomisch hoog bedrag is, dan is een type R leasen zeker weten interessant! Mits je werkgever dat toestaat natuurlijk..
tuurlijk mag je vragen wat het me kost .. de auto kost net geen 1100 in de maand incl brandstof ex bijtelling...
nieuw waarde is 35.950.. dus tja komt nog zown 250 bij voor bijtelling.. ligt beetje aan je belastings tarief.
Brandstof is btw eindeloos.. dus tanken wat ik wil 8)
Best pittige leaseprijs als je het vergelijk met populaire leasebakken in dezelfde prijsklasse. Komt misschien door de courantheid.
Bij Sogeti betalen ze 650 euro per maand aan lease en de rest moet je zelf betalen, toch?
Lease bij sogeti is verhoogt naar 750 8)
en inderdaad moet wel wat bijleggen.. maargoed.. 21 jaar.. woon nog lekker thuis... dus tja.. altijd al een R willen hebben.. DIT IS DE KANS haha zit al op 1300 km sins zaterdag.. verslavend zown auto!!