mr. X wrote:Hij zit wel verdacht veel richting je uitlaat. Dacht dat hij misschien langs de accu zou lopen. Heb je geklokt voor en na montage? roll-on in 4e ofzo?
Nog niet echt kunnen testen...zuigen doet ie zeker... weet niet of ie echt sneller is geworden (gevoelsmatig lijkt het wel, maar kan ook door het geluid komen)... Gauw een Dyno-bezoekje doen binnenkort..
Oja, voor degene die dit op zandvoort niet hadden gezien..de Meterjes zaten er ook in (nog niet aangesloten)....MAAR ik zet ze toch midden op de dashboard...naar mijn mening staat dat iets netter en belemmerd het mijn zicht wat minder...
eteuben wrote:Mooie klassieke meterstyle en in wit, dus past goed bij de originele tellers!
Wat meet je nu precies? Olietemp denk ik en verder?
Wel wit, maar met groene belichting, dus wat minder...maar goed wel weer van Blitz, dus JDM :lol:
metertjes zijn: olie temp, oliedruk en 1 verkeerde die ze hebben verstuurd...had air/fuel ratio moeten zijn, maar ze hebben vacuum verstuurd (is voor turbo volgens mij)...
Toch groene verlichting? Ze hebben wel die mooie dikke rode wijzers, dat past precies. Krijg je nog uiteindelijk de goede meter thuis, of laat je het zo?
Goed bezig. Ziet er goed uit. De Pillarmount vind ik netjes eruit zien, vooral de kleur. De mijne is zwart, vind ik wel minder vergeleken met die van jou. (PM)
Gangaran wrote:Goed bezig. Ziet er goed uit. De Pillarmount vind ik netjes eruit zien, vooral de kleur. De mijne is zwart, vind ik wel minder vergeleken met die van jou. (PM)
tx!! pm terug!!
Ik heb de pillarmount zelf gespoten...mat licht-grijs van motip (halfords troep :lol: ). Kleur gekozen dat zoveel mogelijk overeenkwam met de originele a-style...
eteuben wrote:Toch groene verlichting? Ze hebben wel die mooie dikke rode wijzers, dat past precies. Krijg je nog uiteindelijk de goede meter thuis, of laat je het zo?
Ze hebben de air fuel ratio meter niet voor deze collectie. Dus vrees dat ik het zo moet laten...
Dacht dat de vacuum meter de zuigkracht meet van de intake ofzo... moet even meer info hierover zoeken om te checken of de meter wel wat nuttigs aangeeft voor een N/A motor... :roll:
eteuben wrote:Toch groene verlichting? Ze hebben wel die mooie dikke rode wijzers, dat past precies. Krijg je nog uiteindelijk de goede meter thuis, of laat je het zo?
Ze hebben de air fuel ratio meter niet voor deze collectie. Dus vrees dat ik het zo moet laten...
Dacht dat de vacuum meter de zuigkracht meet van de intake ofzo... moet even meer info hierover zoeken om te checken of de meter wel wat nuttigs aangeeft voor een N/A motor... :roll:
Vacuum meter word sinds de "80 jaren gebruikt als verbruiks meter.
Zat ook in mijn Mk1 GTI, bij vol gas slaat ie helemaal uit. Bij rustig optrekken kan je voor jezelf een max aanvoelen met je gaspedaal.
Je merkt op de snelweg dat als je op een snelheid rijd je een klein beetje gas terug kan nemen zonder snelheid te verliezen. De vacuum meter zie je wel dalen => zuiniger rijden. Oplossing toen er nog geen boord computers bestonden.