Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18
Wij zijn het enige huis in een doodlopende straat, en aan het eind van deze straat, ligt dit meer.
En aangezien ik nog altijd het kenteken niet in huis heb, is dat de enige optie :lol:
En ja het is er gewoon heel mooi, dus niet al het goede komt van ver!
Weet nog wel een paar andere hele mooie plekjes, maar die moeten dus nog helaas even wachten.
Hoop het kenteken morgen, en anders vrijdag het binnen te hebben.
Ben al zovaak naar de auto toe gelopen en er gewoon in gaan zitten :cry:
En aangezien ik nog altijd het kenteken niet in huis heb, is dat de enige optie :lol:
Weet nog wel een paar andere hele mooie plekjes, maar die moeten dus nog helaas even wachten.
mr. X wrote:Wij zijn het enige huis in een doodlopende straat, en aan het eind van deze straat, ligt dit meer.
Dit is nog erger dan een nieuwe CTR inrijden...hou vol :-)
mr. X wrote:Ben al zovaak naar de auto toe gelopen en er gewoon in gaan zitten
Hey hetzelfde als wat ik nu ook al een paar keer gedaan heb in de afgelopen 2 week. Gewoon erin zitten en kijken (tot wel een half uur). Je trots voelen dat je em eindelijk hebt. Genieten van de details in de auto, als de rode stiksels en dat ene verrekte mooie logo, wat overal te zien is.

Trouwens hoe komt dat er dan wel iets geel/blauws voor op je auto zit? Puur even een plaat voor de sier? Omdat je het kenteken nog niet hebt... :wink:
Ja, haha
Maar als ik mag rijden weet ik niet of ik het stilstaand doe!!
Kentekenplaat is wel grappig:
Ik had een set Honda kentekenplaat houders gehaald voor de EK. Echter nog niet gemonteerd dus die lagen nog in de schuur te slingeren.
Nu hebben we nog een oude Mercedes (450 SLC uit 1979) Welke afgekeurd was op het feit dat hij blauwe kentekenplaten had (dit mag alleen als een auto vóór een bepaald jaar is gemaakt. Onze andere Mercedes heeft dit namelijk wel (een Mercedes 280 SE met 3.5 liter motor uit 1972). Dus ergens tussen die 2 jaar ligt het omslagpunt.
Nu had mijn vader nieuwe kentekenplaten laten maken, echter zijn die groter dan de blauwe platen (hier zit nog geen NL strip aan) en konden we deze niet bevestigen omdat de blauwe plaat vast zit met een speciaal chrome stripje wat rond de kentekenplaat klikt.
Dussss... Vaders zag de kentekenplaathouders en heeft deze 'stiekem' gepakt en vastgeplakt over de blauwe platen heen, heel kinderachtig, maar dat mag blijkbaar wél voor de keuring.
Dus ik kwam thuis (was er niet toen hij dit had gedaan), zie onze groene auto buiten staan en de gele platen erop. Ik kijk nog eens goed, zie ik dat hij dus mijn Honda kentekenplaathouders had gebruikt :lol:
Zag er niet uit, een Mercedes met Honda platen :lol:
Duss toen ik zag dat het mooi weer was, wou ik die kentekenplaat houders terug om op de EP3 te zetten om foto's te gaan maken.
Met mijn geluk, ook al is het maar 400 meter een doodlopende straat uitrijden, wou ik het risico niet nemen om zonder kentekenplaten op de weg te komen dus toch maar gelijk de platen van de Mercedes op de EP3 geklikt :lol:

Maar als ik mag rijden weet ik niet of ik het stilstaand doe!!
Kentekenplaat is wel grappig:
Ik had een set Honda kentekenplaat houders gehaald voor de EK. Echter nog niet gemonteerd dus die lagen nog in de schuur te slingeren.
Nu hebben we nog een oude Mercedes (450 SLC uit 1979) Welke afgekeurd was op het feit dat hij blauwe kentekenplaten had (dit mag alleen als een auto vóór een bepaald jaar is gemaakt. Onze andere Mercedes heeft dit namelijk wel (een Mercedes 280 SE met 3.5 liter motor uit 1972). Dus ergens tussen die 2 jaar ligt het omslagpunt.
Nu had mijn vader nieuwe kentekenplaten laten maken, echter zijn die groter dan de blauwe platen (hier zit nog geen NL strip aan) en konden we deze niet bevestigen omdat de blauwe plaat vast zit met een speciaal chrome stripje wat rond de kentekenplaat klikt.
Dussss... Vaders zag de kentekenplaathouders en heeft deze 'stiekem' gepakt en vastgeplakt over de blauwe platen heen, heel kinderachtig, maar dat mag blijkbaar wél voor de keuring.
Dus ik kwam thuis (was er niet toen hij dit had gedaan), zie onze groene auto buiten staan en de gele platen erop. Ik kijk nog eens goed, zie ik dat hij dus mijn Honda kentekenplaathouders had gebruikt :lol:
Zag er niet uit, een Mercedes met Honda platen :lol:
Duss toen ik zag dat het mooi weer was, wou ik die kentekenplaat houders terug om op de EP3 te zetten om foto's te gaan maken.
Met mijn geluk, ook al is het maar 400 meter een doodlopende straat uitrijden, wou ik het risico niet nemen om zonder kentekenplaten op de weg te komen dus toch maar gelijk de platen van de Mercedes op de EP3 geklikt :lol:
mr. X wrote:Nu hebben we nog een oude Mercedes (450 SLC uit 1979) Welke afgekeurd was op het feit dat hij blauwe kentekenplaten had (dit mag alleen als een auto vóór een bepaald jaar is gemaakt. Onze andere Mercedes heeft dit namelijk wel (een Mercedes 280 SE met 3.5 liter motor uit 1972). Dus ergens tussen die 2 jaar ligt het omslagpunt.
September 1977 als ik me niet vergis.
:thumbs: If you say so
Kentekenpapieren zijn vrijdag binnen gekomen. Gelijk platen laten drukken en wat km's gereden (veel, km's gereden).
Wat een verschil met de ITR.
Zit positie is iets waar ik aan moet wennen.
Bochten neemt hij ook niet normaal goed zeg, jeej!
Het is alleen gewoon zonde om er km's mee te maken
Kentekenpapieren zijn vrijdag binnen gekomen. Gelijk platen laten drukken en wat km's gereden (veel, km's gereden).
Wat een verschil met de ITR.
Zit positie is iets waar ik aan moet wennen.
Bochten neemt hij ook niet normaal goed zeg, jeej!
Het is alleen gewoon zonde om er km's mee te maken