NSX-er stelt zich voor ...
Welkom Eric.
Jouw NSX heb ik een paar weken terug zien staan in Houthalen-Helchteren. En ik moet zeggen dat ik was terug gedraait als het verkeer het toeliet. Ik dacht eerst dat het die zilverkleurige ex-Stefan Everts NSX was die een paar jaar geleden in Hasselt rond reed.
Alleszins prachtige wagen.
Jouw NSX heb ik een paar weken terug zien staan in Houthalen-Helchteren. En ik moet zeggen dat ik was terug gedraait als het verkeer het toeliet. Ik dacht eerst dat het die zilverkleurige ex-Stefan Everts NSX was die een paar jaar geleden in Hasselt rond reed.
ITR897 wrote:Welkom Eric.
Dan heb je 'em waarschijnlijk bij me thuis op de oprit zien staan 8) Het is niet die van Everts geweest, die staat nog steeds te koop in Genk, dat is trouwens ook een 3.0i en geen Targa
Maar stop gerust eens als je nog eens langskomt

NSX-er wrote:ITR897 wrote:Welkom Eric.
Dan heb je 'em waarschijnlijk bij me thuis op de oprit zien staan 8) Het is niet die van Everts geweest, die staat nog steeds te koop in Genk, dat is trouwens ook een 3.0i en geen Targa
Maar stop gerust eens als je nog eens langskomt![]()
Ok. Doe ik.
NSX-er wrote:juggie wrote:Past het nog een beetje z'n NSX als je (bijna) 2 meter lang bent?
Ik ken toch een landgenoot van jullie (Dirk) met zo ongeveer die lengte ... en hij rijdt toch ook een NSX 8)
De laatste keer dat ik in een NSX heb gezeten (niet eens kunnen rijden :cry: ) was uit mijn tijd toen ik nog in een Prelude reed en het paste maar net allemaal... :shock:
juggie wrote:De laatste keer dat ik in een NSX heb gezeten (niet eens kunnen rijden :cry: ) was uit mijn tijd toen ik nog in een Prelude reed en het paste maar net allemaal... :shock:
Ik dank mijn eerste NSX-ervaring aan Gerard van Santen die me eens trakteerde op een rondje Francorchamps in zijn machtige Comptech NSX :woow: onvergetelijk !! :wink:
juggie wrote:NSX-er wrote:juggie wrote:Past het nog een beetje z'n NSX als je (bijna) 2 meter lang bent?
Ik ken toch een landgenoot van jullie (Dirk) met zo ongeveer die lengte ... en hij rijdt toch ook een NSX 8)
De laatste keer dat ik in een NSX heb gezeten (niet eens kunnen rijden :cry: ) was uit mijn tijd toen ik nog in een Prelude reed en het paste maar net allemaal... :shock:
Guus was ook bijna 2 meter, met andere stoelen erin (Recaro Pole Position) past het sowieso.
NSX-er wrote:"mr. X":1rsbqy5e wrote:Vind je motorkap alleen niet erbij passen.
Smaken verschillen natuurlijk en op foto komt de motorkap niet tot z'n recht. Maar mensen die hem achteraf in het echt zien vinden het dan toch echt wel mooi, ikzelf ook trouwens...[/quote:1rsbqy5e]
Nope ik blijf bij mijn mening nu ik hem vandaag in het echt heb gezien

Verder ziet hij er wel gelikt uit zeg :shock: