Allemaal leuk en aardig, maar vergeet niet: dit was geen race evenement, die bestuurders hebben niks te winnen maar alleen te verliezen. Dus het is wel leuk voor het filmpje dat ze voorbijgereden worden, maar dat zegt helemaal niks over auto of rijder.
De enige conclusie die je kan trekken is dat de Honda er op dat moment voorbij ging, maar dat is zo te zien op de film. Waarom en of dat altijd het geval zou zijn, daaar kan niks over gezegd worden.
Sorry dat ik jullie feestje verstoor, ga maar lekker verder waar je gebleven bent.
Ik dacht dat je daar zowat opgegroeid was. Je weet toch dat je in de tropen tussen 12 en 3 's middags vooral zoveel mogelijk uit de zon moet blijven? :-?
Doe haar in ieder geval de groeten van ons! :wink:
Ik dacht dat je daar zowat opgegroeid was. Je weet toch dat je in de tropen tussen 12 en 3 's middags vooral zoveel mogelijk uit de zon moet blijven? :-?
Doe haar in ieder geval de groeten van ons! :wink:
Wie niet horen wil moet voelen, ik heb haar gewaarschuwd.....meerdere malen maar mevrouw wou zon dus ja.....
Ik ben nog niet terug......
Ik kom als alles goed gaat zaterdag ochtend aan op Schiphol, naar huis, auto ophalen en door naar de meeting.
Ik had al een programma dat het filmpje kon omzetten. Probeer het zondag avond/maandag af te hebben.
Over verwend gesproken, ze wil niet meer terug hahaha
slydawg wrote:Ik ben nog niet terug...... Ik kom als alles goed gaat zaterdag ochtend aan op Schiphol, naar huis, auto ophalen en door naar de meeting. Ik had al een programma dat het filmpje kon omzetten. Probeer het zondag avond/maandag af te hebben. Over verwend gesproken, ze wil niet meer terug hahaha
slydawg wrote:Ik ben nog niet terug...... Ik kom als alles goed gaat zaterdag ochtend aan op Schiphol, naar huis, auto ophalen en door naar de meeting. Ik had al een programma dat het filmpje kon omzetten. Probeer het zondag avond/maandag af te hebben. Over verwend gesproken, ze wil niet meer terug hahaha
Ojee...en nu?! :lol:
Zeggen dat je ándere vriendin (je CTR dus) roept voor een lekker ritje 8)
Ojee...en nu?! :lol:
Zeggen dat je ándere vriendin (je CTR dus) roept voor een lekker ritje 8)
Dat is precies wat ik haar heb gezegd :lol:
Me baby heeft me nodig 8)