NIEUWE HIGH REVVER!!!!!!
-
- Posts: 17
- Joined: Tue May 22, 2007 12:47 pm
Rob wat ik met de sprint van 0 naar 100 probeer aan te duiden is de snelheid van de auto en het verbruik daarbij...
Om de overstap van een bmw naar honda wat makkelijker te maken doe ik lederen recaro stoelen erin.. THATS IT (dc2, waar jij je ITR van gekocht heb, heeft ook lederen stoelen nu).
Vind je niet dat je de basis regels overtreed?.......(heel voorzichtig gezegd: Zeiken?)
Zou je wat meer inbreng kunnen hebben volgende posts? please.. anders kost het mij meer pagina's deze posts..
Om de overstap van een bmw naar honda wat makkelijker te maken doe ik lederen recaro stoelen erin.. THATS IT (dc2, waar jij je ITR van gekocht heb, heeft ook lederen stoelen nu).
Vind je niet dat je de basis regels overtreed?.......(heel voorzichtig gezegd: Zeiken?)
Zou je wat meer inbreng kunnen hebben volgende posts? please.. anders kost het mij meer pagina's deze posts..
-
- Posts: 17
- Joined: Tue May 22, 2007 12:47 pm
OK OK we stoppen over het lederen interieur, het zijn maar stoelen. En ik wilde alleen goed zijn voor mijn billetjes
Kom jongens, ik heb jullie nodig voor technische dingetjes. niet welke stof bekleding mijn stoel moet zijn hahaha.
Ik hou jullie zo goed mogelijk op de hoogte als ik mijn ITR eindelijk heb gekocht. Dan probeer ik ook zo veel mogelijk op meetings komen om contact te maken met jullie.

Kom jongens, ik heb jullie nodig voor technische dingetjes. niet welke stof bekleding mijn stoel moet zijn hahaha.
Ik hou jullie zo goed mogelijk op de hoogte als ik mijn ITR eindelijk heb gekocht. Dan probeer ik ook zo veel mogelijk op meetings komen om contact te maken met jullie.
-
- Posts: 17
- Joined: Tue May 22, 2007 12:47 pm
-
- Posts: 17
- Joined: Tue May 22, 2007 12:47 pm
haha nu snap ik rob beter
Nee, ik kies bewust niet voor comfort en luxe... dat bedoelde ik nou met auto's voor anderen rijden.... die teren op alle luxe etc.
Ik wil een auto waarmee ik kan genieten, genieten van de power, de wegligging in bochten. het enige waar ik bang voor ben is dat de stuurbekrachtiging beetje te licht is... op de e46 was t stuur 'zwaar' en dat gaf me meer controle...
helaas valt een bmw m3 af vanwege mijn budget, en s2000 moet ik nog 2 jaartjes wachten (zodat hij zakt in prijzen)
vandaar dus vastbesloten integra R. en wat betreft lederen bekleding... ik heb een heel leuke vriendin en ben ook goed voor haar billetjes
Nee, ik kies bewust niet voor comfort en luxe... dat bedoelde ik nou met auto's voor anderen rijden.... die teren op alle luxe etc.
Ik wil een auto waarmee ik kan genieten, genieten van de power, de wegligging in bochten. het enige waar ik bang voor ben is dat de stuurbekrachtiging beetje te licht is... op de e46 was t stuur 'zwaar' en dat gaf me meer controle...
helaas valt een bmw m3 af vanwege mijn budget, en s2000 moet ik nog 2 jaartjes wachten (zodat hij zakt in prijzen)
vandaar dus vastbesloten integra R. en wat betreft lederen bekleding... ik heb een heel leuke vriendin en ben ook goed voor haar billetjes

Welkom..
E46 cabrio? Grappig, zat eerst zelf naar zo'n auto te kijken (had zelf een ITR)
ITR is verkocht, maar heb vandaag iets anders leuks gekocht 8).
En het is idd lastig om een auto te vinden die 0-100 in <7 sec doet voor de prijs van de ITR. Zo ben ik toen der tijd, ook bij mijn Honda gekomen. Achteraf koop je ó zoveel meer dan alleen een snelle auto.
Als je meer geld te besteden hebt, en je wil een mooie snelle dagelijks auto hebben, heb je persoonlijk meer aan een CTR.
Die zit maar 0.1 sec langzamer op de 100 dan een Golf R32, wat nog altijd respectievelijk 6.6 sec. is.
En het benzine verbruik buiten de BBK, ligt nog zelfs lager dan dat van de ITR.
Verder zul je hier nog veel leren..
Hopelijk hou je de ITR origineel en geniet je ervan zoals hij er bij staat. Het is zeker een auto die je moet leren rijden.
Lederen recaro's zijn een 'no-no' En ik ben heus niet de enige die het denkt.
E46 cabrio? Grappig, zat eerst zelf naar zo'n auto te kijken (had zelf een ITR)
ITR is verkocht, maar heb vandaag iets anders leuks gekocht 8).
En het is idd lastig om een auto te vinden die 0-100 in <7 sec doet voor de prijs van de ITR. Zo ben ik toen der tijd, ook bij mijn Honda gekomen. Achteraf koop je ó zoveel meer dan alleen een snelle auto.
Als je meer geld te besteden hebt, en je wil een mooie snelle dagelijks auto hebben, heb je persoonlijk meer aan een CTR.
Die zit maar 0.1 sec langzamer op de 100 dan een Golf R32, wat nog altijd respectievelijk 6.6 sec. is.
En het benzine verbruik buiten de BBK, ligt nog zelfs lager dan dat van de ITR.
Verder zul je hier nog veel leren..
Hopelijk hou je de ITR origineel en geniet je ervan zoals hij er bij staat. Het is zeker een auto die je moet leren rijden.
Lederen recaro's zijn een 'no-no' En ik ben heus niet de enige die het denkt.
-
- Posts: 17
- Joined: Tue May 22, 2007 12:47 pm
ik heb heel eerlijk gezegd naar de CTR gekeken, de ITR had ik ooit gezien toen ik klein was, maar was em allang vergeten....
De CTR vind ik wel OK.... Maar de looks vind ik ook belangrijk.. Ik hou meer van de coupe lijnen. Qua wielbasis maakt het niet verschikkelijk veel uit, maar de CTR is toch 10 centimeter hoger dan de ITR.....
Ik hou van platgedrukte auto's... als je snapt wat ik bedoel hehe
voor de rest laat ik me ITR stock... ik ga geen paarse overtrek over dashboard doen en NEE, ook geen neonlichten hhahaha.
Ik vind het wel belangrijk om lucht inlaat en uitlaat volledig te checken en te optimaliseren, met alleen a merken die ik ken HKS of Mugen.
Ik heb geen verstand ervan, maar hoorde/las dat de integra motorblok gevoelig is op hoge toeren... bestaan er dingen die functioneren als dempers/kussens om de motor te beschermen tegen stoten van de weg?...
De CTR vind ik wel OK.... Maar de looks vind ik ook belangrijk.. Ik hou meer van de coupe lijnen. Qua wielbasis maakt het niet verschikkelijk veel uit, maar de CTR is toch 10 centimeter hoger dan de ITR.....
Ik hou van platgedrukte auto's... als je snapt wat ik bedoel hehe
voor de rest laat ik me ITR stock... ik ga geen paarse overtrek over dashboard doen en NEE, ook geen neonlichten hhahaha.
Ik vind het wel belangrijk om lucht inlaat en uitlaat volledig te checken en te optimaliseren, met alleen a merken die ik ken HKS of Mugen.
Ik heb geen verstand ervan, maar hoorde/las dat de integra motorblok gevoelig is op hoge toeren... bestaan er dingen die functioneren als dempers/kussens om de motor te beschermen tegen stoten van de weg?...
IntegraRRR wrote:bestaan er dingen die functioneren als dempers/kussens om de motor te beschermen tegen stoten van de weg?...
:dunno:
Heb je wel eens in een ITR gezeten??
Als dat niet zo is, ga dat maar eerst doen... Als er stoelen zijn die goed zijn voor je 'billetjes' dan zijn het wel de Recaro's uit de ITR.
En volgens mij zijn die bekleed met Alcantara, soort suede, dus leer.
Ow, en ga met je velgen niet groter dan 16"!!
Anyways... succes met je zoektocht!
-
- Posts: 17
- Joined: Tue May 22, 2007 12:47 pm
Welkom Alex, succes met je zoektocht.
Kom anders eerst eens een keer langs op een meeting dan steek je al wat meer op als via het forum. Met de zoek functie kan je ook veel vinden hier.
Mijn advies is doe eerst goed je huiswerk voor je er een koopt. Op die manier weet je waar je naar moet kijken en heb je na aankoop er het meeste plezier van.
Zoals je al gemerkt heb zit het hier vol met Honda gekken en die graag.
Oem is hier voor vele heilig, de techniek van de ITR is super en perfect uitgebalenceerd. Je kan er dus sneller iets aan verpesten als verbeteren.
Gr.Frans
Kom anders eerst eens een keer langs op een meeting dan steek je al wat meer op als via het forum. Met de zoek functie kan je ook veel vinden hier.
Mijn advies is doe eerst goed je huiswerk voor je er een koopt. Op die manier weet je waar je naar moet kijken en heb je na aankoop er het meeste plezier van.
Zoals je al gemerkt heb zit het hier vol met Honda gekken en die graag.
Oem is hier voor vele heilig, de techniek van de ITR is super en perfect uitgebalenceerd. Je kan er dus sneller iets aan verpesten als verbeteren.
Gr.Frans