Mugen Civic Type-R

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
S.J.

Post by S.J. »

Zoooooooooow wat heeft de EP slecht verkocht :shock: .
Dimer

Post by Dimer »

ik zie ze ook bijna nooit rijden...
Dimer

Post by Dimer »

zijn er btw nog mensen serieus geintresseerd in de JDM CTR?? Want ik kan ze voor een goede prijs naar Engeland halen. Straight from Japan, zonder NL of UK bemiddelaar oid ertussen.

Hij moet alleen wel in de UK een keurmerk krijgen en dan naar NL toe.
HondArd

Post by HondArd »

Voor mij niet in ieder geval. Misschien wel in 2010 als de linksgestuurde versie (hopelijk) in de VS leverbaar wordt, maar op dit moment laat de finaciële situatie het, met het oog op de kleine begin augustus, niet toe.
S.J.

Post by S.J. »

Ik denk zelf nog steeds dat de CTR nooit in amerika zal verschijnen. Als die ergens uitgebracht gaat worden buiten Azie zal het Engeland zijn ofzo.
Dimer

Post by Dimer »

Honda heeft zelf gezegd dat ie in 2010 gaat komen...
vtecmoon

Post by vtecmoon »

de nieuwe civic verkoopt idd goed (lijkt het). Ik zie ze ook regelmatig...EP's kom ik zelden tegen...
Komt wellicht ook door de lease opties van tegenwoordig...veel van de 2007 civics worden via lease maatschappijen "verkocht".
CWATR

Post by CWATR »

Nou ben ik benieuwd.... :razz:
jimmy

Post by jimmy »

Jo&

Post by Jo& »

die zijn niet duur....?!
mr. X

Post by mr. X »

*brr :D die s2k is mooi

Als ik het zo bekijk zou de volgende auto toch echt een NSX moeten worden.
Image
Mooi man.
martijn

MCTRS

Post by martijn »

Vinden jullie rechts gestuurd dan echt een uitdaging.
Ik heb een aantal Skyline rijders die vraag gegeven en ze zeiden allemaal HET WENT WEL.
Afgezien van kleine knulligheden van rechts het stuur( Drive-in Mcdonald, karkeerkaartje enz enz enz).

Zelf heb ik hier geen ervaring mee.

Martijn
S.J.

Post by S.J. »

Een linksgestuurde Japanse auto uit japan is hetzelfde als een slecht nagesynchroniseerde duitse film.
JDMTEG

Re: MCTRS

Post by JDMTEG »

martijn wrote:Vinden jullie rechts gestuurd dan echt een uitdaging.
Ik heb een aantal Skyline rijders die vraag gegeven en ze zeiden allemaal HET WENT WEL.
Afgezien van kleine knulligheden van rechts het stuur( Drive-in Mcdonald, karkeerkaartje enz enz enz).

Zelf heb ik hier geen ervaring mee.

Martijn

Heb ooit op vakantie in Cyprus een auto voor een dag gehuurd met het stuur rechts. Na een half uurtje ermee rijden was ik het al gewoon.
Dus, ik zie het niet als een probleem.
CWATR

Post by CWATR »

Zal er aan liggen of je links of rechts van de weg moet rijden. Rijden met rechts stuur in ons landje lijkt me gewoon niet praktisch.

Weinig zicht met inhalen bijvoorbeeld.... :-?
Dimer

Post by Dimer »

dat valt best wel mee... met onze auto's in Engeland rijden is toch ook geen groot probleem... Rotondes zijn juist makkelijker!
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Dimer wrote:dat valt best wel mee... met onze auto's in Engeland rijden is toch ook geen groot probleem... Rotondes zijn juist makkelijker!

Ja, ik vind het zelfs plezant om in Engeland rond te rijden.
Ik zou het niet erg vinden moesten ze morgen zeggen dat ze in België en Nederland links moesten rijden. :-)
HondArd

Post by HondArd »

Dimer wrote:dat valt best wel mee... met onze auto's in Engeland rijden is toch ook geen groot probleem... Rotondes zijn juist makkelijker!

Linksaf en rechtsafslaan is weer wél een probleem. Links wordt een korte en rechts een lange bocht terwijl het bij rechts rijden nét andersom is. En uitwijken op éénbaansweggetjes (zoals ze zoveel in Schotland hebben) is ronduit gevaarlijk. Wij wijken normaal naar rechts uit, in de UK dus naar links :shock: ..... Kom je elkaar alsnóg in de berm tegen (maar gelukkig liep het in mijn geval nog goed af)
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Mja, het is niet ideaal. Vooral met inhalen lastig, heb dagelijks in rechts gestuurde auto's gereden, je went er zeer snel aan, maar er zullen situaties zijn waarbij het in een links gestuurde makkelijker had geweest.
Image
Katana

Post by Katana »

Ik heb een adres in de UK waar de FD2 19500 GBP kost.

Komt nog meer bij natuurlijk, BTW, BPM
Locked