Ok, even voorstellen
Ok, even voorstellen
Schijnt een gewoon te zijn om je even voor te stellen. Ok hier ben ik. Michiel uit Enschede, 33 jaar en machine operator van beroep in een bedrijf dat zich bezighoud met het vervaardigen van verpakkingsmateriaal voor CD en DVD, ideaal voor de thuiskopieerder dus. :lol:
Na 11 jaar CRX gereden te hebben wordt het tijd voor een Type R,... soon (i hope!) 8)
Na 11 jaar CRX gereden te hebben wordt het tijd voor een Type R,... soon (i hope!) 8)
No line here today....
-
mr. X wrote:Een ee8 vtec naar de sloop brengen?!?
Heb je de afgelopen jaren er dan niet gewoon niets aan besteeddas namelijk iets anders :razz:
Wat is er allemaal mis en hoe ziet ie er uit?
Euuhm het is geen Vtec. Zwart '89 262000 KM :wink:
Verder roest bij de wielkasten, dakraam, en wat losse plekken bij het portier enzo. Linker portier moet opnieuw bevestigd worden. Achterbumper heeft een tik gehad, bumperklemmen zijn krom maar da's het ergste nog niet. 4 nieuwe banden nodig. Nieuwe accu en ws nieuwe stroomverdeler. Voorbumper ligt eraf, bumperframe moet vervangen worden. Temperatuur regelaar is afgebroken, waterlekkage achterbank etc etc....
Auto is economisch total loss, apk verloopt half juli 2007 en was niet van plan er nog een cent in te steken. :cry:
No line here today....
Goed, ik ben dus Michael. Ik loop stage bij de redactie van RTLAutowereld.
Ik werd gevraagd de Honda Civic Type R op te halen in Zandvoort en kwam onderweg Frans tegen. Praatje gemaakt en hij vertelde dus over de site en de club. Op kantoor heb ik natuurlijk meteen even gekeken en daar stond bij gespot dus ook de melding van Frans dat hij een zilveren CTR had gespot. Kleine moeite dus om even te melden waar het eindresultaat van een ochtend Zandvoort terug te zien is.
En na een ritje in zo'n Type R snap ik helemaal wat het merk zo bijzonder maakt. Ben onderweg nog enkele andere Type R's tegengekomen en dan zie je dat daar toch echte fans in rijden die elkaar gedag zeggen en elkaars auto bewonderen. Helemaal super dat sfeertje!
Ik werd gevraagd de Honda Civic Type R op te halen in Zandvoort en kwam onderweg Frans tegen. Praatje gemaakt en hij vertelde dus over de site en de club. Op kantoor heb ik natuurlijk meteen even gekeken en daar stond bij gespot dus ook de melding van Frans dat hij een zilveren CTR had gespot. Kleine moeite dus om even te melden waar het eindresultaat van een ochtend Zandvoort terug te zien is.
En na een ritje in zo'n Type R snap ik helemaal wat het merk zo bijzonder maakt. Ben onderweg nog enkele andere Type R's tegengekomen en dan zie je dat daar toch echte fans in rijden die elkaar gedag zeggen en elkaars auto bewonderen. Helemaal super dat sfeertje!