beste prijs en plaats voor een vermogens test?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
bertjehonda

beste prijs en plaats voor een vermogens test?

Post by bertjehonda »

en daame heb ik eigenlijk alles gezegd ik wil graag eens een dynorun doen om eens te kijken wat me itr doet.
maar heb weinig trek om er een heel rot eind voor te rijden.
ik woon zelf in hardinxveld giessendam (tussen rotterdam en gorinchem)
ik merk dat velen van jullie al een een paar runs hebben gedaan dus ik hoopte dat er een paar zijn die een goed adres hebben en weten wat de kosten ongeveer zijn. met het eventueel afstellen van een brandstofdrukregelaar.
mazz. bertijn
Knite Force

Post by Knite Force »

Rica tuning, zelf nooit geweest maar er zijn hier een aantal mensen die daar bijna wonen :)

Beek autoracing, ook redelijk bekend hier.

Ben zelf bij Verhoeven Tuning in Harskamp geweest recent. Was puur vermogensmeting, niks afstellen. Volgens mij wel een goeie bank, en weten die mannen ook wel waar ze over kletsen.
mr. X

Post by mr. X »

Ik ben 2 keer op de bank bij Rica geweest.
Aardige mensen.

Kost je 80 euro voor één run, en is bij je in de buurt (Wateringen).
slydawg

Post by slydawg »

Rica is zeker aan te raden.
Sinister

Post by Sinister »

80 amai hier bij TBM Tuning zetten ze je op de testbank en afstelling van ontsteking en kleppen voor maar 75€ das pas service ;)
slydawg

Post by slydawg »

[quote="Sinister"]80 amai hier bij TBM Tuning zetten ze je op de testbank en afstelling van ontsteking en kleppen voor maar 75€ das pas service ]

Denk dat dat een beetje te ver voor hem is.
Ik zie trouwens op hun site nerges staan wat jij zegt.
Voor 75euro heb je gewoon een basic run, zover ik heb gezien.
roblom

Post by roblom »

Of gewoon wachten op de volgende dynorun dag :D
Maar Rica is idd ook mijn favoriet (tot nu toe dan dus :D )
bertjehonda

Post by bertjehonda »

oke ik denk dus dat t rica gaat worden gezien de reacties, maar had eigenlijk geen idee dat t zoveel zou kosten.
terminste zoveel.. aan 1 run heb je natuurlijk vrij weinig je heb meestal als je wat gaat aanpassen nog een 2de of 3de run nodig om te zien of er verbetering inkomt
dus als ik t dan goed ziet ben ik zo rond de 300 euro kwijt aan ongeveer 3 runs en wat afstel werk.
of bedoelen ze met een run een paar keer een test op de bank.
t enigste waar ik ooit op gestaan heb is bij eric botman op jappendag. als 1 niet nauwkeurig is is hij t wel.
mr. X

Post by mr. X »

Nee zo moeilijk doen ze niet. ligt er een beetje aan wat je precies wil laten doen?

Ik ging daar heen om de laatste keer een run te maken met al mijn mod's. Hij heeft hem 2 keer gerunt. Als hij er niet af hoeft, zullen ze wel wat voor je doen.
Locked