hey ik zat te denken ik heb nog steeds een brandstofdrukregelaar liggen van me civic kan ik uiteraard ook op de itr bouwen.
hebben er hier veel goede ervaringen met een branstof drukregelaar?
(wil m wel afstellen op een bank).
ik wilde namelijk binnenkort een dyno run gaan maken en kijken wat de itr met een catback van tanabe doet met een cat vervanger en stock filter en daarna een run met datzelfde maar dan met een aem v2 colt air filter.
branstof drukregelaar wel/ niet?
-
BDR is wel een aanrader.
Je moet het totaal plaatje bekijken.
Stock zul je een BDR niet nodig hebben bij een ITR denk ik, maar met wat mod's kan het goed uitpakken.
Kreeg nog een compliment over mijn mengsel toen ik op de bank was gegaan bij Rica.
Als je toch een keer gaat runnen, gewoon zo'n ding aanschaffen en laten monteren op de stock druk. Mocht het niet afdoende zijn volgende de bank, kun je (of hun) ter plekke wat kleine aanpassingen maken...
Je moet het totaal plaatje bekijken.
Stock zul je een BDR niet nodig hebben bij een ITR denk ik, maar met wat mod's kan het goed uitpakken.
Kreeg nog een compliment over mijn mengsel toen ik op de bank was gegaan bij Rica.
Als je toch een keer gaat runnen, gewoon zo'n ding aanschaffen en laten monteren op de stock druk. Mocht het niet afdoende zijn volgende de bank, kun je (of hun) ter plekke wat kleine aanpassingen maken...