Speedpulse ITR DC2

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Killabee

Speedpulse ITR DC2

Post by Killabee »

Hallo allemaal,

Ik ben bezig mijn navigatie te installeren. Nu heb ik de speedpulse nodig, ik heb in de schema's gekeken die zegt zover ik heb begrepen dat ik de blauw/witte kabel achter de tellerbak moet pakken. Nu heb ik dat geprobeerd en ik krijg geen signaal. Is er iemand die weet welke kabel ik moet pakken?

Tnx
Filip

Post by Filip »

Erwin weet het, hij heeft dat bij mij nodig gehad.
Als ik me niet vergis is het de oranje draad die van de tellerbak komt.
CW ITR 01034
roblom

Post by roblom »

Meestal zit er achterop de tellerbak al een aansluiting waar je zo een schroefje met een knijpoog in kunt schroeven. Kijk anders even in het werkplaatshandboek, daar staat het ook in.
Killabee

Post by Killabee »

Helaas lees ik het te laat, gisteravond is het me wel gelukt. Ik heb het doorgemeten vanaf de versnellingsbak met een multimeter en het was inderdaad ORANJE...

Toch bedankt voor de reacties!

Dan hebben we iig een topic over de speedpulse, voor latere gevallen.
HondArd

Post by HondArd »

Killabee wrote:Dan hebben we iig een topic over de speedpulse, voor latere gevallen.

Maak er maar gelijk " How to: speedpulse DC2" van of zo. Zoekt in het vervolg een stuk makkelijker.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Misschien is het ook makkelijker om hem bij de ecu te pakken. Daar kan je een stuk makkelijker bij.
VTECRob

Post by VTECRob »

mja... dat wou ik dus ook zeggen...
ITR1217

Post by ITR1217 »

Sorry voor laat antwoord , internet is hier een ramp , het weer zo nie :lol:
het is inderdaad een oranje draad hij komt gewoon als ik het nog goed herinner bovenaan de zekerinskast toe in een stekker die naar teller gaat , heel gemakkelijk bereikbaar ...

indien er mensen die ooit nog info willen over dit , ik heb van alle auto's info over dit onderwerp !!
Locked