Gelijk even voorstellen... eteuben (Eerste update 30-05!)
Lang geduld gehad en nu is het dan toch zover. Gefeliciteerd man, leuk dat je je autodroom voor elkaar hebt!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECRob wrote: Nou, letterlijk staat het er nog niet...
Klopt, misschien niet geheel duidelijk omschreven. Maar even voor de goede orde, de koop gaat door! Dus ja, over een week rijd ik ook een Type-R

VTECCIE wrote:Lang geduld gehad en nu is het dan toch zover. Gefeliciteerd man, leuk dat je je autodroom voor elkaar hebt!
Inderdaad Sander, geduld is een schone zaak. Ben lang aan het zoeken geweest en kom nu op een hele mooie CTR terecht (Die van Spijker op dit forum). Heb al langer achter de schermen contact met hem.
En Martijn (Spijker), jij tot nu toe ook bedankt voor het goede contact en vertrouwen. En dat je mij de eerste kans gegund hebt!! Heb even geduld moeten hebben, maar binnenkort is het al weer zo ver. Achteraf toch snel. En bij deze heb ik dan ook even toegelicht dat ie inderdaad verkocht is! :lol: :wink:
VTECRob wrote:hehe ja daarom postte ik het ook... :lol:
Voorheen had ik er geen moeite mee, aangezien ie of op z'n toeter ging staan of volgas ergens langsreed...![]()
Haha, ik wilde nog ff naast je komen rijden, maar het was net iets te druk

Ik krijg per 1 juni een auto van de zaak vandaar dat ik hem te koop heb gezet. Of eigenlijk nog geen eens, want Edwin heeft goed op zitten te letten op dit forum

Ow Dimer, dat was volgens mij een andere, want de vorige eigenaar komt uit Mijdrecht zelf.
Civic Type R #03855
Spijker wrote:Hahaha, je zat er wel lekker mee te kloten :lol: Maar ik moest echt door naar Vinkeveen, anders had ik er nog wel ff achter blijven genieten. Mooie sound trouwens! Niet te hard, precies goed!
lol... niet hard?
hehehe... ik zat NET over het VTEC gebied...
Ik was aan het kloten om precies dat overgangspunt te pakken...
Boven de 5000 gaat ie pas los... :lol: