Blad gelijk gehaald gisteren
Niks nieuws. Keuze is de Golf en wat goed woordjes voor de CTR
Gelijk weggeven aan klanten...waardeloos blad. Steeds dezelfde stierenpoep :evil: Wil mijn 1,99 terug!
Kon mij ooit eens herinneren dat ik het blad kocht toen er een vergelijk in stond tussen een Nissan 350Z en een een Porsche 911. Had nog een leuke uitkomst verwacht, maar ondanks het verschil van 20.000 Euro, kozen ze de Porsche omdat deze er minder goedkoop uit zag van binnen en de prestaties beter waren.
Ik heb vanaf toen nooit meer gekeken in een Autoweek...
Enkele weken geleden de autoweek gekocht (belgisch blad).
Daar vergeleken ze de CTR07 met de Leon Cupra.
In ieder opzicht werd de cupra afgedroogd, en de CTR de hoogte in geprezen.
De Cupra werd in hun artikel gewoonweg belachelijk en met de grond gelijk gemaakt, dit ten verdienste van de CTR natuurlijk 8) ..
wilco wrote:Autoweek is op en top Duits presentatiemiddel , alles wat uit Japan komt wordt de grond ingeboort...báh....
dat doet japan en amerika ook. zelfde dat tuning forums met 1 bepaald merk hun eigen merk ook als een godsgeschenk beschouwen. mensen zijn vaak ´te´ trosts op hun eigen ding.
DC2TYPER wrote:Enkele weken geleden de autoweek gekocht (belgisch blad). Daar vergeleken ze de CTR07 met de Leon Cupra. In ieder opzicht werd de cupra afgedroogd, en de CTR de hoogte in geprezen. De Cupra werd in hun artikel gewoonweg belachelijk en met de grond gelijk gemaakt, dit ten verdienste van de CTR natuurlijk 8) ..
Alleen betekent de "Type R badge" tegenwoordig niet echt meer voor prestaties , maar het is meer een hype of als je het anders wilt noemen een verkoopnummer.
wilco wrote:Alleen betekent de "Type R badge" tegenwoordig niet echt meer voor prestaties , maar het is meer een hype of als je het anders wilt noemen een verkoopnummer.