68pk en dan nog 170km/h is niet verkeerd. Had vroeger een auto en die haalde 160 met 60pk, en was nog een stuk minder gestroomlijnd als dat Swiftje van jou (lees: vierkant). Het merk? ik durf het bijna niet te melden maar het was een (sl)Opel Kadett 1.2S Berlina ops:
Bedankt voor je reactie op mijn Swift. Dus jij bent van supersloom (maar zuinig) naar lekker snel gegaan. Lijkt me een hele overstap. Eerst leer je juist bij zeer lage toeren te schakelen (bij diesels ivm koppel) en nu zit je het liefst boven de 6000, want dan wordt ie een beest...
Daar heb je helemaal gelijk in. Er zijn genoeg snelwegen in Nederland waar je ('savonds, 'snachts) binnen bepaalde veiligheidsmarges zo hard kunt als je durft, maar op de 1 of andere reden durven ze dat niet aan. Dan mijn snelheidskicks maar ergens anders uithalen. Een zo hoog mogelijke (maar nog wel legale) snelheid aanhouden in bochten. Heb zo al heel wat auto's ingehaald die dat niet durfden :shock: , maar een ATR (net als alle andere snelle Honda's) kan dat met gemak aan. Echt een Superwegligging.
Erewoord, ik zou jullie op de hoogte houden. Heb afgelopen zondag (06-05) een proefrit gemaakt in de bewuste Civic die ik als eerste op het oog had. Heb sinds november vorig jaar al contact met deze jongen, maar zondag was het dan de grote dag. Erheen, ook om proef te rijden en te onderhandelen.
Zie hier enkele foto's!
Bouwjaar 2002 en net 70000 kilometer... Ik ben nu al dol enthousiast!