heb na 1 trackday op zandvoor me banden bijna kaal gekregen. Moet dus nadere banden hebben. (LET OP) puur voor op straat te rijden). Heb daarnaast voor op de oem wielen nu slicks besteld. En ben dus nu naar een leuke maar betaalbare band op zoek voor op mijn nieuwe 15 inch wielen te trekken. Toyo T1R valt al af omdat het slechte banden zijn voor een itr, yokohama parada spec 2 vind ik ietsjes te duur.
Iemand ervaring met bijvoorbeeld de s, of c drive van yokohama?
Ik heb ervaring met Bridgestone RE720 en Dunlop SP sport 9000 en 9090.
Allen goede banden voor een betaalbare prijs.
Bridgestone doen het ietsjes beter op droog en de dunlops zijn een combinatie van zomerbanden, maar tevens goed op nat
Potenza RE050, super band, veel gevoel, toch een harde band wang, gaat wel wat km's mee en voor dagelijks gebruik staat hij zijn mannetje ook in de regen.
Heb zelf een paar weken met de Toyo T1R gereden , waardeloos , brak zonder reden uit op een iets vochtige rotonde , met een snelheid van iets meer dan stapvoets......erg rare band.
Rij zelf nu met de RE050A XL , erg goede band op droog, nat weet ik zo niet want ik rij nihil met regen.
hier een test met een e klasse,twee heel verschillende auto's maar beter dit dan niks, zo krijg je tenminste een idee welke bandenmerk je zou moeten nemen
Van alle banden die ik heb gehad (vooral onder de crx) is dit absoluut de beste bij zowel droog als nat wegdek. Tevens heeft hij erg stugge wangen, iets waar de ITR erg goed mee uit de voeten kan.
Wel heb ik de indruk dat ze relatief hard slijten maar dat kan ook aan mijn rijstijl liggen in de ITR
Ik zou eerst kijken wat er uberhaupt beschikbaar is in die maat. Niet schrikken....
Ik vind de S-03 een van de beste banden voor op straat. Maar helaas, die kan je niet meer krijgen.