Ik lees net in Autoweek nr. 18
quote:
De PK-race is in alle hevigheid opgelaaid nu de Japanse autofabrikanten het herenakkoord om niet verder te gaan dan een varmogen van 280 pk hebben laten varen. Het belooft de komende jaren daarom een smerige strijd te worden. Er word een inhaalslag gemaakt - voor de liefhebbers om van te watertanden.
Het was inevitable, zonder dit zouden ze uiteindelijk achterkomen in de auto markt.
Kijken wat er gebeurt.
Herenakkoord Jappanners overboord!
Volgens mij had alleen de anniversary edition van de 350 Z meer :dunno: maar weet niet hoe ze dit dan gedaan zouden hebben.
Maar ook een EVO (ingevoerd of niet) heeft meer vermogen dan in 'het boekje' staat als hij op de bank gaat.
Dit komt denk ik doordat ze dan met ron 92 de runs maken, maar de auto met goede benzine veel hoger uit komt..
Een kerel die ik eens sprak, had een blauwe evo 8 geimporteerd en gelijk hier in Nederland op de bank gezet. Deze kwam op +- 320 pk uit ipv de 280 pk.
Nu is het iig officieel dus ik ben ook érg benieuwd wat ze met de NSX en andere :japan: supercars gaan doen.
Porsche, Ferrari, Lambo watch out.
Zal het filmpje op Youtube niet snel vergeten van de strijd die de NSX levert met de Lambo's en het nét niet wint :twisted:
Maar ook een EVO (ingevoerd of niet) heeft meer vermogen dan in 'het boekje' staat als hij op de bank gaat.
Dit komt denk ik doordat ze dan met ron 92 de runs maken, maar de auto met goede benzine veel hoger uit komt..
Een kerel die ik eens sprak, had een blauwe evo 8 geimporteerd en gelijk hier in Nederland op de bank gezet. Deze kwam op +- 320 pk uit ipv de 280 pk.
Nu is het iig officieel dus ik ben ook érg benieuwd wat ze met de NSX en andere :japan: supercars gaan doen.
Porsche, Ferrari, Lambo watch out.
Zal het filmpje op Youtube niet snel vergeten van de strijd die de NSX levert met de Lambo's en het nét niet wint :twisted: