Herenakkoord Jappanners overboord!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
mr. X

Herenakkoord Jappanners overboord!

Post by mr. X »

Ik lees net in Autoweek nr. 18

quote:
De PK-race is in alle hevigheid opgelaaid nu de Japanse autofabrikanten het herenakkoord om niet verder te gaan dan een varmogen van 280 pk hebben laten varen. Het belooft de komende jaren daarom een smerige strijd te worden. Er word een inhaalslag gemaakt - voor de liefhebbers om van te watertanden.

Het was inevitable, zonder dit zouden ze uiteindelijk achterkomen in de auto markt.

Kijken wat er gebeurt.
HondArd

Post by HondArd »

Ik hoop niet dat de Japanse PK-race Duitse taferelen op gaat leveren. Wél veel vermogen, maar een drama om het fatsoenlijk op de baan te krijgen.
LCR

Post by LCR »

Ben benieuw hoe Honda dit gaat redden zonder turbo...VTEC Turbo :twisted:
Dimer

Post by Dimer »

ik denk dat de nieuwe NSX nu helemaal lijp gaat worden :lol:
LCR

Post by LCR »

Ben natuurlijk ook naar de PRIJS en of ie naar de Europa komt...
S.J.

Post by S.J. »

Ehm das al een jaar zo hoor de 350z had in japan in 2006 al 310pk stock wat bekend was bij alle merken uit Japan dus zonder vals spelen wan de R34 GTR en Supra TT zaten ook op 320pk maar dat hield iedereen stil.
mr. X

Post by mr. X »

Volgens mij had alleen de anniversary edition van de 350 Z meer :dunno: maar weet niet hoe ze dit dan gedaan zouden hebben.

Maar ook een EVO (ingevoerd of niet) heeft meer vermogen dan in 'het boekje' staat als hij op de bank gaat.
Dit komt denk ik doordat ze dan met ron 92 de runs maken, maar de auto met goede benzine veel hoger uit komt..

Een kerel die ik eens sprak, had een blauwe evo 8 geimporteerd en gelijk hier in Nederland op de bank gezet. Deze kwam op +- 320 pk uit ipv de 280 pk.

Nu is het iig officieel dus ik ben ook érg benieuwd wat ze met de NSX en andere :japan: supercars gaan doen.
Porsche, Ferrari, Lambo watch out.
Zal het filmpje op Youtube niet snel vergeten van de strijd die de NSX levert met de Lambo's en het nét niet wint :twisted:
wilco

Post by wilco »

Van de Evo's , was wel bekend deze zaten wel rond de 300+ PK's , van de Skyline/Supra is ook een raar iets want de Supra is zowiezo met 320PK afgeleverd.

Eerst maar een zien met de Jappen , want zolang de markt er niet zal zijn zal er weinig ontwikkelt worden.
genesis

Post by genesis »

En Honda sliep lekker verder!!!! :zzz:

Genesis
Locked