Uitdeukdag + BBQ Honda Den Bosch [ 26 mei 2007]
VTECRob wrote:Even voor de duidelijkheid, wat betreft de Workshop...
Wat ik er van begrijp heeft dit weinig zin voor diegene die er de vorige keer al naar geluisterd hebben...
:thumbs:
Katana wrote: in kleine mate van vorig jaar, als er mensen zijn met speciale wensen laat dit dan van te voren weten dan kan ik de mogelijkheden bespreken met de Heren van Meguiars.
Correct Robin.. We zijn dit jaar niet te gast bij Meguiars zelf dus zal het niet zo uitgebreid zijn.
boikel wrote:Mag ik ook een introduce meenemen voor de BBQ en als er nog plek is ook voor de workshop?
Anders wil mijn maat Joy graag mee.
Omdat je van zo ver komt, de workshop is ovb.
Ik zet hem op de gasten lijst.
@Wilco: Jammer kerel, controleerd de civic goed op deukjes. Anders moet je maar even bellen om alsnog langs te komen :lol:
Genoteerd
-Edit-
Dame/Heren,
Even een update aangaande de Meguiars workshop, door omstandigheden en een zeer volle agenda van Mr.Mellaard van Meguiars ziet het er naar uit dat de workshop deze keer niet kan gaan helaas.
Ik ben druk bezig aan een alternatief maar het ziet er op dit moment naar uit dat we de dag zonder Meguiars workshop doen. Als er nog mensen zijn met ideeen hoor ik het graag
Verder heb ik geen aanmeldingen gehad voor een taxatie dus dit komt dan ook te vervallen.
Word gewoon een gezellige dag bij een Top Honda Dealer met een hoop werk voor de uitdeuker en een lekkere BBQ.
Gr.Frans

-Edit-
Dame/Heren,
Even een update aangaande de Meguiars workshop, door omstandigheden en een zeer volle agenda van Mr.Mellaard van Meguiars ziet het er naar uit dat de workshop deze keer niet kan gaan helaas.
Ik ben druk bezig aan een alternatief maar het ziet er op dit moment naar uit dat we de dag zonder Meguiars workshop doen. Als er nog mensen zijn met ideeen hoor ik het graag
Verder heb ik geen aanmeldingen gehad voor een taxatie dus dit komt dan ook te vervallen.
Word gewoon een gezellige dag bij een Top Honda Dealer met een hoop werk voor de uitdeuker en een lekkere BBQ.
Gr.Frans
Ik was zowiezo niet zo ondersteboven van de workshop nog een keer opnieuw...
Persoonlijk denk ik dat iedereen meer kan leren van elkaar.
Regel een tuinslang en warm water bij de Honda dealer en je kunt een paar mensen hun auto's laten wassen.
Waarbij je dan tips en trics kan geven door diegene die de eerste keer wel al geweest zijn.
De een zal toch anders wassen poetsen e.d. dan de ander...
Persoonlijk denk ik dat iedereen meer kan leren van elkaar.
Regel een tuinslang en warm water bij de Honda dealer en je kunt een paar mensen hun auto's laten wassen.
Waarbij je dan tips en trics kan geven door diegene die de eerste keer wel al geweest zijn.
De een zal toch anders wassen poetsen e.d. dan de ander...