Gumball3000 start

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

RedSun wrote:Ervaren of onervaren je kunt de reactie en acties van mede weggebruikers nooit inschatten, al heb je 1000 jaar rij ervaring.

Waarom denk je dat de F1 op een circuit verreden wordt.....


precies...
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Je praat alsof je er ervaring mee hebt, maar de politie doet ook niets aan het gedrag van opstandige (buitenlandse) jongeren in Nederland.. Die denken dat ze alles zijn en alles kunnen maken. Ooit gehoord op weg misbruikers hoe arrogant die buitenlanders overkomen?


Volgens heb jij een nare ervaring gehad met 'DIE' mensen, heb dan ook het lef om de betreffende persoon aan te spreken voor zijn daden. Maar ga hier niet onnodig modder zitten gooien naar een bepaalde groepering. Vervelend of irritant weggedrag heeft geen kleur of moet ik je dat nog uitleggen? Dit is toch niet relevant....wat snap je nou niet?

Het probleem is dat de rijders, niet allemaal even ervaren zijn


Een na de andere domme opmerking, hoe ervaren je ook bent....zoiets doe je niet op de openbare weg. Wil je uit de scheef gaan, doe het dan lekker op het circuit. Kun je tenminste geen onschuldige omstanders de dupe laten woden van je fout. En wat autodre al opmerkte, de openbare weg is niet hiervoor bedoeld!

Vind de situatie ontzetend sneu voor de vrouw als ze het nog overleeft en de familie van de slachtoffers. Dit soort gekke evenementen is altijd wachten totdat het keer goed fout gaat, het moment is dus nu aangebroken. Wees flink en stop met dit evenement om zo je spijt te betuigen aan de nabestaanden van de slachtoffer(s).
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik dacht wel dat deze opmerking zou gaan komen.

Voodoo wrote:ga hier niet onnodig modder zitten gooien naar een bepaalde groepering. Vervelend of irritant weggedrag heeft geen kleur of moet ik je dat nog uitleggen? Dit is toch niet relevant....wat snap je nou niet?


ALTIJD als je het over buitenlands hebt, krijg je gelijk naar je hoofd dat je racist bent oid.. Ik heb NIETS gezegt wat ook maar met moddergooien te maken heeft naar 'bepaalde groeperingen', louter als voobeeld genomen.
En dat komt me ook een beetje de strot uit, je kunt het niet eens als voorbeeld gebruiken of je word er al op aangesproken.

Voodoo wrote:heb dan ook het lef om de betreffende persoon aan te spreken voor zijn daden

En nee je durft het tegenwoordig niet meer om zo'n (veelal :!: ) kleurling op zijn rijgedrag aan te spreken want je krijgt een mes op je keel, en zeg niet dat het niet zo is.


Voodoo wrote:
Het probleem is dat de rijders, niet allemaal even ervaren zijn

Een na de andere domme opmerking, hoe ervaren je ook bent....zoiets doe je niet op de openbare weg. Wil je uit de scheef gaan, doe het dan lekker op het circuit. Kun je tenminste geen onschuldige omstanders de dupe laten woden van je fout. En wat autodre al opmerkte, de openbare weg is niet hiervoor bedoeld!

Tsja.. het is 6 jaar goed gegaan, en de RALLY was ook niet opgezet om deze capriolen uit te halen, het is de loop der jaren geëscaleerd.

Maar om mij nou te bekogelen door te zeggen 'een na de andere domme opmerking' vind ik niet netjes.

Ik weet dat ik hier niet geliefd ben, weet niet hoe het is gekomen, maar ik denk doordat ik een nogal uitgesproken mening heb over veel dingen, en in tegenstelling tot vele ben ik niet makkelijk beinvloebaar.

Tegenwoordig zijn er veel te veel mensen die zich de mond laten snoeren.

Had al een K.. dag, en het word niet veel beter geloof ik zo.
LUCITR
Posts: 65
Joined: Sat Jun 04, 2005 7:01 am
Contact:

Post by LUCITR »

Je laat je nu toch niet beinvloeden door mede forum gebruikers he?
Het is weekend!!

Ik vind het super vet om te zien.

Oke het is fout en zoals nu is gebleken valt er ook weinig goeds over te zeggen.

Laat ze gewoon op de ring gaan rijden en dan kijken wie er naar een rondje of 20 nog op zit
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Àls je dat al wist, waarom een opmerking maken die helemaal niet relevant is voor dit onderwerp. En ik heb geen woord gerept over dat je een racist bent, maar vind je mijn opmerking onterecht dan?!

En dat je niet populair bent, dat zit tussen je oren. Met uitgesproken meningen kun je altijd weer heftige reacties terug verwachten.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

JUIST doordat jij een uitgesproken mening hebt... roep jij vaak heftige reacties op.

Dat geeft niet, maar je moet wel in je achterhoofd houden dat mensen niet allemaal jouw mening delen...

Daardoor krijg jij vaak meer heftige reacties terug dan je verwacht had...
Dimer
Posts: 2596
Joined: Sat Jul 03, 2004 7:32 pm
Contact:

Post by Dimer »

mr. X wrote:En nee je durft het tegenwoordig niet meer om zo'n kleurling op zijn rijgedrag aan te spreken want je krijgt een mes op je keel, en zeg niet dat het niet zo is.


Het spijt me zeer, maar dat kun je dus echt niet zo zeggen...

Ik ga niet eens moeite doen om hier verder wat over te zeggen...

Wat een vooroordelen ook allemaal, wat is dit echt voor discussie??

slotje??
User avatar
Martin.O
Posts: 758
Joined: Sun Mar 19, 2006 7:46 pm

Post by Martin.O »

eerst denken dan praten


maar je mag ALTIJD zeggen wat je denk

(oei nu wordt ik echt een ouwe l*l)
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Wordt? :roll:
ITR1689
Posts: 1250
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:00 pm

Post by ITR1689 »

Martin.O wrote:maar je mag ALTIJD zeggen wat je denk


Is dat echt zo in werkelijkheid?
juggie
Posts: 299
Joined: Sat Mar 31, 2007 6:40 pm

Post by juggie »

autodre wrote:Tsss, zat eraan te komen. rijke lui die denken dat ze alles zijn...Van mij mogen ze die gast die het 'gedaan heeft' de rest van zijn leven lekker opsluiten voor doodslag...


Opsluiten echt niet :evil: de doodstraf :twisted:

Probeer het je volgende leven maar opnieuw maar dan goed.
autodre
Posts: 898
Joined: Thu Apr 27, 2006 11:45 am

Post by autodre »

Goed te lezen dat ik niet de enige ben, die het belachelijk vindt. Ja het is jaren goed gegaan. Wellicht omdat ze eerst minder idioot deden...En het verkeersbeeld rustiger was...Nu komen er allemaal roekeloze rijke mensen bij...En ook al heb je een ENZO...Ja zo'n auto is gemaakt om hard te rijden. Maar niet in een 50KM zone, met fietsers/voetgangers etc etc...

En dat heeft niks met een hekel aan mr x te maken...Vond het gewoon een erg domme opmerking, en daar reageer ik op...Niks meer niks minder...Zou niet weten waarom ik een hekel aan je zou moeten hebben...Als het hebben van een andere mening meteen een 'hekel aan' hebben betekend, tja so be it..
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Martin.O wrote:eerst denken dan praten


maar je mag ALTIJD zeggen wat je denk

(oei nu wordt ik echt een ouwe l*l)


Was je al! :lol:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Martin.O wrote:eerst denken dan praten


maar je mag ALTIJD zeggen wat je denk

(oei nu wordt ik echt een ouwe l*l)

Maar wél eentje die een leuk potje kan sturen (daar waar het hoort) :thumbs:
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

FF niet aan het ongeluk denkend
Ik heb wat foto's van een vriend van me uit engeland ontvangen
Image
Image
Image
Image
Image

Erg vette auto's
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

die BMW kan echt niet :lol:

Die golf is Stoer..

Zat laatst filmpjes te zoeken op youtube en ik zag dat er een keer een NSX aan heeft meegereden!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

VW Herbie live's! 8)

Maar een zwarte Lambo is the sh*t
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Ik vind die Zwart-witte Skyline stoer :stoer:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Staat voorop de laatste foto een klassieke ferrari dino 8)
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

AccordTypeaRd wrote:Ik vind die Zwart-witte Skyline stoer :stoer:

Die was ook vet zijn thema was japanse politie. Acherop een sticker met tokyo highway patrol enso.
Locked