30-04 vrijrijden op Zandvoort
- Gaskleppie
Dat het niet leuk is dat ben ik met je eens maar dit is juist goed om te laten zien aan toekomstige circuit ridders.
Het is dus niet alleen maar hosanna en feest op de baan en schade is een risico wat je goed moet incalculeren voordat je het circuit op gaat.
@het schadegeval
Succes met repareren. Ik hoop dat alleen je ego een deuk heeft gekregen en niet jij zelf!
Het is dus niet alleen maar hosanna en feest op de baan en schade is een risico wat je goed moet incalculeren voordat je het circuit op gaat.
@het schadegeval
Succes met repareren. Ik hoop dat alleen je ego een deuk heeft gekregen en niet jij zelf!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ja dat was ik :-?
foto is niet weg voor verzekering ofzo.
waarom hij wel weg is weet ik niet.
gisteren hebben we de schade even goed bekeken op een brug
de onderste 2 draag armen 1 voor 1 achter zijn zeker weten krom.
en de voorste veer vork.
ook hebben we het interieur er uit gehaalt maar dat ziet er wel goed uit.
alleen een knik in het blik maar geen scheuren op de las naden ofzo.
dus morgen even langs de dealer om onderdelen te bestellen.
en dan alles rustig aan maar weer op bouwen.
foto is niet weg voor verzekering ofzo.
waarom hij wel weg is weet ik niet.
gisteren hebben we de schade even goed bekeken op een brug
de onderste 2 draag armen 1 voor 1 achter zijn zeker weten krom.
en de voorste veer vork.
ook hebben we het interieur er uit gehaalt maar dat ziet er wel goed uit.
alleen een knik in het blik maar geen scheuren op de las naden ofzo.
dus morgen even langs de dealer om onderdelen te bestellen.
en dan alles rustig aan maar weer op bouwen.
- Gaskleppie
Dat het niet leuk is dat ben ik met je eens maar dit is juist goed om te laten zien aan toekomstige circuit ridders.
Daar ter plekke hebben we er ook helemaal niet geheimzinnig over gedaan.
Ik denk dat alleen niemand er over wilde beginnen zonder dat Martin zelf een reactie gaf.
Tuurlijk is het rot en staan we het niet rond te schreeuwen. Iedereen weet dat dat het risico is en dat het kan gebeuren. kijk maar eens in dat stoere filmpje. Daar gaat het soms ook op het randje. Aan het eind is dat ook de reden om maar weer eens rustig naar de pits te gaan.
Wat had je dan verwacht? Dat we met zn allen hier even een enorme discussie zouden beginnen over de fouten die er gemaakt zijn? Lijkt me ook niet zo netjes als de gene die er mee zit zelf nog niet gereageerd heeft..
- Gaskleppie