Gumball3000 start

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Katana

Gumball3000 start

Post by Katana »

Begint morgen weer, deze keer van London naar Asia en terug 8)

Max rijd deze keer een XJ220

http://www.gumball3000.com/media/photos/maxs-xj220/Max_Jag_01.JPG
mr. X

Post by mr. X »

Wát een kerels...

Hier wil ik nog een keer in meerijden :D
S.J.

Post by S.J. »

morgen komen ze aan in amsterdam
mr. X

Post by mr. X »

Serieus? Waar en hoelaat?

Ga ik er zeker even langs :D
S.J.

Post by S.J. »

De Gumball 3000 arriveert zondag 29 april om 21:00 uur op het Waterlooplein in Amsterdam en het is de bedoeling dat de laatste auto’s rond middernacht weer vertrekken richting het volgende checkpoint in Frankfurt vertrekken. In die drie uur zullen 120 supercars en andere unieke voertuigen door Amsterdam rijden.
itr assen

Post by itr assen »

S.J.

Post by S.J. »

Ik vond dit trouwens op een site van Autospotters(www.autogespot.com)
Mensen, geloof daar niet in.

Ik zal mijn ervaring van vorig jaar hier nog een keer vertellen.

De afgelopen jaren vertrokken ze altijd om 4 uur uit London. Zeiden ze ja. Maar ieder jaar wordt de chaos groter. Meer dan 120 auto's moeten vanuit hartje london naar Dover rijden. Vorig jaar duurde het veel langer dan gepland dat ze in Calais aankwamen.

Vorig jaar kwam, wie anders dan Herr Roy aka Polizei144, als eerste in Calais aan. Hij had geluk dat hij de trein die elk half uur gaat, een half uur eerder kon nemen dan alle andere Gumballers. Hij kwam pas om 10:30 / 23:00 uur aan!! De rest kwam een half uur later aan.

Hoezo zo laat? ze reden ongeveer stapvoets onder Politie begeleiding naar Dover. Ze kunnen echt niet doorrijden door alle Politie die aanwezig is.

Ik verwacht dat de eerste Gumballers pas om 12:30 / 1:00 uur aankomen in Amsterdam.

Dus voor de mensen die al om 9 uur in Amsterdam staan: succes
autodre

Post by autodre »

Wie is MAX?
mr. X

Post by mr. X »

Mijn god :D

Wat is dat onwijs kwijlen langs de weg, om nog maar te zwijgen over wat voor gevoel het is om TUSSEN 4 GUMBALLERS te rijden :D

Fantastisch. De eerste (Natuurlijk Herr Alex Roy *respect voor die kerel) kwam om 5 voor 10 aan, met een gat van 20 minuten op nummer 2 die over het Waterlooplein kwam (wat overigens een zwarte Range Rover was :dunno: geen idee wie het waren)

Ik gá ooit mee rijden in die rally... Mark my words
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ik reed ook heel toevallig op waterlooplein rond 22:30.
Was onderweg naar huis en totaal vergeten dat GUMBALL3000 langs deze parcours zou rijden...
Kwam SJ ook nog tegen daar...stond nog een volledig gesponsorde porsche met 2 rode dodge viper strepen naast me (mooi man!!)
S.J.

Post by S.J. »

mr. X wrote:Mijn god :D

Wat is dat onwijs kwijlen langs de weg, om nog maar te zwijgen over wat voor gevoel het is om TUSSEN 4 GUMBALLERS te rijden :D

Fantastisch. De eerste (Natuurlijk Herr Alex Roy *respect voor die kerel) kwam om 5 voor 10 aan, met een gat van 20 minuten op nummer 2 die over het Waterlooplein kwam (wat overigens een zwarte Range Rover was :dunno: geen idee wie het waren)

Ik gá ooit mee rijden in die rally... Mark my words

Dan heb je er wel veel voor over 28,000euro inschrijfgeld.

mijn filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=Hjqmai4NpEw
LUCITR

Post by LUCITR »

Was echt dik

Stond bij Hazeldonk te kijken, kwam van Zolder af waar ik het hoorde

Die gasten rijden best leuk door 8)

Die range rover had een leuk geluid uit de pijp met dik 200 plus
slydawg

Post by slydawg »

Ze rijden zeker door, aantal van hun is hun rijbewijs van ingenomen.
LUCITR

Post by LUCITR »

Die gasten kopen zo weer een nieuwe toch :roll:
mr. X

Post by mr. X »

Zielig tot en met, het invorderen van hun rijbewijzen...

Op de terug rit naar huis reed ik dus met 4 man mee. +- 160 waar 100 was toegestaan, maargoed moet kunnen om half 2 lijkt me. Op een gegeven moment zie ik één lamp achter ons aan komen, dus ik weet genoeg en ga van het gas af. En jawel hoor, politie motor. Maar hij hield ze toch niet aan.
Motor nam een afrit, ik weer vol achter ze aan gegaan. Ze waren namelijk uitgelopen. Nagoed, waren weer bij ze stond er langs de weg een volvo station te kijken.ik VOL in de rem. hun reden met +- 20 km/h tehard voorbij. Even later schoot die volvo me echt met een rot gang voorbij, maar hield wéér geen van alle aan.

En idd, ik heb gehoord dat sommige iets van 10 rijbewijzen bij hebben... Ben maar niet bang dat ze dan niet verder kunnen hoor.

Het staat al in mn msn naam, maar koos spee krijgt van mij niet veel toegewenst :evil:
Orde handhaving is noodzakelijk, maar 's avonds rijbewijzen af pakken terwijl er geen kip op de weg is, kansloos zielig
RedSun

Post by RedSun »

Regels zijn regels en wet is wet, waarom uitzonderingen maken voor de Gumball? wij Nederlanders krijgen ook geen uitzondering als we meer dan 50 km te hard rijden op welk tijdstip dan ook.

Stel je voor ze rijden iemand dood door met een dikke rangerover achterop een uno te klappen met 200+? Dan loopt iedereen te blerren dat justitie in had moeten grijpen.

Goeie zaak vind ik het, niemand staat boven de wet. ook geen Xzibit.
Nana korobi ya oki
HondArd

Post by HondArd »

Men kon van tevoren weten dat er een kans was dat ze door de wouten gepakt zouden worden. Het is gewoon een kwestie van rustig aan doen, daar vlammen waar het kan, en zo heel ver proberen te komen.
slydawg

Post by slydawg »

Volgens mij doen weinig range rovers mee maar ja...
Regels zijn er om te breken en de wet er om te overtreden...
autodre

Post by autodre »

Terecht dat de rijbwijzen ingevorderd zijn...Stelletje gasten met veel centen mogen het wel, en ik niet? Wat een onzin...

En ik heb respect voor rally's, maar ik vind Gumball nou niet zo'n sociale aangelegenheid...
Katana

Post by Katana »

autodre wrote:Wie is MAX?

De oprichter Maximillion
Locked