klok in middenconsole... kan flits zijn of zo? normaal zijn die getalletjes oranje, niet wit...
en dit is inderdaad een S2000 gauge cluster conversion... engelse auto's zeker? engelse gast is er mee begonnen in zijn CRX en is het volgens mij voor meer mensen gaan doen...
mr. X wrote:Is het iemand opgevallen dat de tijd in de ITR wit is, ipv oranje wat het bij mij was :dunno:
Ik vind het meer een soort lichtblauw zoals op mijn ED9 destijds, steekt mij te veel af bij de rest van de klokken die ook oranje van kleur zijn. Persoonlijk vin ik het het mooist als het klokje in dezelfde kleur als de meters is. En de S2000 dashboard conversie: vind het wel wat hebben, mits de rode lijn maar aan die van de DC2 aangepast is.
baRt wrote:klok in middenconsole... kan flits zijn of zo? normaal zijn die getalletjes oranje, niet wit...
en dit is inderdaad een S2000 gauge cluster conversion... engelse auto's zeker? engelse gast is er mee begonnen in zijn CRX en is het volgens mij voor meer mensen gaan doen...
Yep. Engelse auto's. Althans de DC2 want die heeft op het centerdopje van zijn stuur reclame van Ripspeed. (Tuningzaak in Londen)