Ik zit met mijn CTR op Modaal en ja het is een kwestie van goed plannen.
Dat staat mijn hobby niet in de weg.
Alleen zou het wel lekkerder zijn als je erboven zit, geeft je gewoon wat meer ruimte.
-massey ferguson (165)trekker rond 30 km/h bangelijk snel voor zo'n ding
-snorfiets, 67/68 gereden, die ding is gemaakt voor 35km/h
-en m'n snelste ritje was in onze eigen auto op weg naar vakantie, 252km/h, 2 jaar terug
S.J. wrote:Vandaag heb ik zeker 200gereden was erg kicken. De k20 hoorde je ook goed en aktief. Snelheid is niks zonder geluid(of het moet heel snel gaan)
Ik heb gisteravond twee auto's met een snelheid van 250+ km/h (vuur uit de uitlaat) voorbij zien komen :twisted: :wink:
DC2 wrote:In m'n ex-itr: 250 op te teller. In m'n huidige itr...........
Mja je hebt een WAI.. dat ding is echt -10 pk ofzo.. En er zit ook een 4-2-1 header op met 2 inch collector, die helpt ook niet mee...
eraf gooien die zooi, en een goede cai halen, peak performance header erop, en een fatsoendelijke uitlaatlijn 8)
220! :roll: :evil: ..zeer teleurstellend, hij wilde niet meer verder. Nu had ik wind tegen, heb nu 18" velgen, bodykit waaronder een behoorlijk zware achterbumper, maar dit had ik niet verwacht (ter vergelijk...vorige itr had de BC2 bodykit, 17" velgen (7 kg/stuk) en had zelfs nog iets ruimte boven de 250). En ik geef toe, de huidige uitlaatlijn + airfilter is niet optimaal, de vorige had dat wel. Maar dan nog...