ITR639 wrote:Nice :wink: Ik ga normaal gezien op 23 mei met nog enkelen een circuit experience cursus doen in Zolder. Dus we komen elkaar nog wel eens tegen.
ja zeker doen als je nog nooit gereden hebt,
voor toch een beetje de rempunten en de goede lijn te kennen.
ITR639 wrote:Nice :wink: Ik ga normaal gezien op 23 mei met nog enkelen een circuit experience cursus doen in Zolder. Dus we komen elkaar nog wel eens tegen.
ja zeker doen als je nog nooit gereden hebt, voor toch een beetje de rempunten en de goede lijn te kennen.
Hoe zat het eigenlijk met uw DB daar ? Geen problemen gehad ?
23 mei zal ik er normaal ook bij zijn 8)
ja zeker doen als je nog nooit gereden hebt, voor toch een beetje de rempunten en de goede lijn te kennen.
Hoe zat het eigenlijk met uw DB daar ? Geen problemen gehad ? 23 mei zal ik er normaal ook bij zijn 8)
ITR639 wrote:Welke uitlaat heb je weer Jimmy? Ik zal dan maar een demper lassen voor de zekerheid.
ik rij nu met een jdm spruit en middenbuis invidia en originele achterpot
maar denk dat de cai het probleem was,namelijk als je de kanaalbocht
uit komt zit je vol in vtec en daar meten ze juist de db.
ik zou ook aanraden om de originele luchtfiter te monteren.
en ja weer maar eens een bewijs wat een super auto het is!
juist een paar keer door de remmen getrapt(na 5 rondjes)
dit is wel te wijden aan de rem olie die nu dringend vervangen
moet worden ops:
voor de rest een super dag en waarschijnlijk 23 mei ben ik
weer van de partij!!!komen jullie dan ook? :lol:
Hoe zat het eigenlijk met uw DB daar ? Geen problemen gehad ? 23 mei zal ik er normaal ook bij zijn 8)
[quote=""jimmy
ik rij nu met een jdm spruit en middenbuis invidia en originele achterpot
maar denk dat de cai het probleem was,namelijk als je de kanaalbocht
uit komt zit je vol in vtec en daar meten ze juist de db.
ik zou ook aanraden om de originele luchtfiter te monteren.[/quote"]
Ik rij daar ook regelmatig (Met een cai van aem)en ben er nog nooit afgevlogen. 25 april was zelfs de dichting tussen middenpijp en header
er door gevlogen en nog niet teveel DB's.
riddertje wrote:[quote=""jimmy ik rij nu met een jdm spruit en middenbuis invidia en originele achterpot maar denk dat de cai het probleem was,namelijk als je de kanaalbocht uit komt zit je vol in vtec en daar meten ze juist de db.
Ik rij daar ook regelmatig (Met een cai van aem)en ben er nog nooit afgevlogen. 25 april was zelfs de dichting tussen middenpijp en header er door gevlogen en nog niet teveel DB's.
was jij daar 25 april?met wat dan?ik was de enige integra op de baan.
riddertje wrote:[quote=""jimmy ik rij nu met een jdm spruit en middenbuis invidia en originele achterpot maar denk dat de cai het probleem was,namelijk als je de kanaalbocht uit komt zit je vol in vtec en daar meten ze juist de db.
Ik rij daar ook regelmatig (Met een cai van aem)en ben er nog nooit afgevlogen. 25 april was zelfs de dichting tussen middenpijp en header er door gevlogen en nog niet teveel DB's.