Gezien de weersvoorpellingen kom ik zeker langs. Ga uiteraard niet de baan op, maar misschien zijn er mogelijkheden om mee te rijden? Ik weet nog niet zeker of ik deel ga nemen met de barbeque, maar lijkt mij erg leuk.
had nog een vraagje ivm de DB limiet,
had dus in zolder mijn originele achterpot gemonteerd
en de cai laten staan.
resultaat 96,8DB en ze hebben mij er af gehaald.....
dus mijn vraag is wat gebeurt er in zandvoort?
jimmy wrote:had nog een vraagje ivm de DB limiet, had dus in zolder mijn originele achterpot gemonteerd en de cai laten staan. resultaat 96,8DB en ze hebben mij er af gehaald..... dus mijn vraag is wat gebeurt er in zandvoort?
Ik denk weinig Jim, aangezien sommige leden hier met nog meer herrie probleemloos de baan opgingen.
jimmy wrote:had nog een vraagje ivm de DB limiet, had dus in zolder mijn originele achterpot gemonteerd en de cai laten staan. resultaat 96,8DB en ze hebben mij er af gehaald..... dus mijn vraag is wat gebeurt er in zandvoort?
Ik denk weinig Jim, aangezien sommige leden hier met nog meer herrie probleemloos de baan opgingen.
Had precies hetzelfde.
In Zolder kreeg ik toen ook de waarschuwing dat de mijne teveel geluid maakte op het rechte stuk, terwijl ik alleen maar een kat vervanger had icm CAI!
Rechte stuk gas minderen, waarbij ik mijn voorsprong dus weer verloor op andere :evil: om ze daarna weer kwijt te rijden :twisted:
@JS: Zorg wel dat je toestemming van je ouders hebt en eerst de eigen risico brief tekent bij Paul van de Vijverberg (geldt trouwens voor iedereen die wil meerijden)
Is goed moet ik gewoon een briefje meenemen waarom staat dat me ouders het goed vinden met een handtekening?
Trouwens weet iemand hoe ik er op de fiets kom?
Treinverkeer wordt me te druk vind het toch een beetje eng in een volle wagon met me video cam ops:
S.J. wrote:Is goed moet ik gewoon een briefje meenemen waarom staat dat me ouders het goed vinden met een handtekening? Trouwens weet iemand hoe ik er op de fiets kom? Treinverkeer wordt me te druk vind het toch een beetje eng in een volle wagon met me video cam ops:
Prima, met de fiets is een aardig stukkie in de hitte :lol:
Makkelijkste is via de Haarlemmerweg/Haarlem/Bloemendaal/Zandvoort: