ITR hoofdremcilinder en rembekrachtiger

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
CRXed
Posts: 15
Joined: Thu Jul 21, 2005 4:38 pm
Contact:

ITR hoofdremcilinder en rembekrachtiger

Post by CRXed »

Hallohallo

ivm mijn remmenswap naar volledig NSX remmen rondom op mijn CRX ben ik op zoek naar een andere HRC en bekrachtiger. De HRC van een EE8 levert te weinig remdruk om nu goed te remmen.

de HRC van een EE8 is 15/16 inch

Nou heb ik wat rondgekeken en kwam dit tegen:
You should have upgraded to either an Integra 260v booster and MC (non abs) or 290v booster and MC (ABS). With the ABS you will need to change the fitting on the hard line and re-flare it.

I used a non-ABS 90-93 Integra MC and Brake Booster on my CRX with no problems.

the 1" master cylinder and booster assembly from a GSR

4g and 5g Prelude Brakes

Master cylinder: Different mounting but the same bore. Incidentally, the Legend and NSX's MC bore is also 1".

Kunnen jullie mij vertellen welk NL model overeenkomt met de types die hier genoemd worden?
Ik moet dus op zoek naar een 1 inch HRC, die voorkomt op de Tegs, Preludes, Legends en NSX

hopelijk hebben jullie wat info voor me
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

Geen idee of je er wat aan hebt maar beter mee als onverlegen.

JDM BB6 99 Prelude Type-S Brake Master Cylinder Booster
Locked