Elke huidige snelle auto of dure auto zal een anita/sjonni bak worden. Kijk maar naar een oude Merdeces SL, zag er vandaag een rijden met een keurig oud stel erin. Maar het is geen uitzondering dat er een wat gezette man in ziet zitten met redelijk wat tatoo's over zijn complete lichaam en een petje op, om maar iets te noemen.
Dit precies hetzelfde bij de 3 serie coupe/cabrio tot '98. In zijn tijd was het een auto met status. Nu rijden er niet anders dan turken in (no-offence tegen andere)
Ach, voorbeelden genoeg. Niet alleen de Subaru's of VTI's. Vroeger of later word de ITR er ook zo een van, het is gewoon niet anders.
Nieuwe impreza wellicht meer concurrentie voor CTR?
AccordTypeaRd wrote:....en dan is het de taak dat er genoeg échte liefhebbers overblijven die ze voor het nageslacht bewaren. Ik zie bij mij in de buurt twee Rexjes ED9 die nog nagenoeg origineel zijn (waaronder mijn oude), dus met dat model komt het helemaal goed.
Ik neem de DC2 wel onder mijn hoede

Het heeft inderdaad volgens mij helemaal niets te maken met de auto zelf , maar wat je er van maakt en wie hem bestuurt ...
Neem nu bv hier ... sorry maar sommige van de Honda's zijn op z'n minst sjonniebakken of misschien nog wel erger ... elke auto kan je omtoveren tot sjonniebak vind ik ...
Niet de auto veranderd van karakter maar hij die hem koopt maakt er iets leuk of niet van :!:
Neem nu bv hier ... sorry maar sommige van de Honda's zijn op z'n minst sjonniebakken of misschien nog wel erger ... elke auto kan je omtoveren tot sjonniebak vind ik ...
Niet de auto veranderd van karakter maar hij die hem koopt maakt er iets leuk of niet van :!:
ja en nee... ik heb de crx onder andere verkocht wegens het gezeik rond dat ding... mensen die me opbelden 'of ik ze net dood probeerde te rijden'... en dan bleek het een andere blauwe ee8 te zijn, met een 18-jarig petje achter het stuur...
NU kun je pas weer een CRX rijden imho... en geloof me, ik heb er al vaker over gedacht... (alleen jammer dat een kale ITR shell niks oplevert)
NU kun je pas weer een CRX rijden imho... en geloof me, ik heb er al vaker over gedacht... (alleen jammer dat een kale ITR shell niks oplevert)