Ik wou eens iets anders :-)
Prijs is vergelijkbaar volgens mij.
Moest het nodig zijn vet ik de shocks wel in. De uiteindes zijn aluminium.
Blijkbaar kan je de hoogte bij deze ook regelen zonder de voorspanning van de veer te veranderen.
Vooral de 2 afdichtingen achter in het blok zijn moeilijk bereikbaar.
Ik heb het inlaatspruit weg moeten nemen, maar buiten dat is alles vrij makkelijk.
AccordTypeaRd wrote:Ziet er netjes uit. Maar hoe snel (oftewel in tijd en/of kilometers) loopt zo'n vat eigenlijk vol?
Niet :-) Onderaan het reservoir zit een retour naar het blok.
Da's erg handig. Ik dacht namelijk altijd dat zo'n vat volliep en dat je die dan eens in de zoveel tijd leeg moest maken. Misschien dat ik ook maar eens zo'n ding ga monteren, houdt het inlaattraject een beetje zuiver.
Motor is opnieuw afgesteld omdat er vorige keer een afwijking zat op de meting van de wideband sensor.
Het oude programma gaf 202pk en 194Nm aan. Het nieuwe 215pk en 203Nm.
Ondertussen is de Integra klaar voor het nieuwe seizoen.
Tijdens de winter is de ophanging wat verbeterd door een OEM veerpootbrug achteraan en een Buddy Club N+ set.
En met dit mooie weer van de gelegenheid gebruik gemaakt om nieuwe foto's te nemen.
Thanks mensen :!:
De kapjes voor de vpb zal ik waarschijnlijk niet bewerken.
Het interieur gaat er in de loop van de week toch uit tot volgende winter.