Heb dan ook vanaf dat moment gespaard en op mijn 18e meteen een CRX gekocht. Het werd een zwarte CRX ed9 uit 1992. Met 119 500 km op de klok. Hij bevond zich in zeer nette status op een klein roest puntje na op het schuifdakje. Naar mate de tijd en interesse in de auto vorderde ben ik de auto gaan aanpassen. Dit in eerste instantie vooral met optische veranderingen als gevolg.
Om de CRX in top satus te krijgen heb ik hem in Feberuari 2005 compleet opnieuw laten strak maken en spuiten in de orgineele kleur!
Huidige setup:
Motorisch:
*B16a JDM Sir II (+/-55.000km)
*Itr Inlaat & Gasklep
*Itr Oliepomp
*Itr waterpomp
*Itr kleppendeksel
*MSD 8.5mm bougiekabels
*MSD Ignition cover
*Denso Iridium bougies
*Ha-Sport motorsteunen
*B16a Y2 versnellingsbak
*ACT Koppelingsset
*Tcc lichtervliegwiel
*Tcc lichterkrukaspoelie
*Crx Vtec rembekrachtiger en hoofdremcilinder
*Hondata intake gasket
*Invidia GT300 Cat back.
*Injen C.A.I.
*Wire Tuck
Onderstel:
*Koni Schroefset nu ongeveer -9cm.
*Rotora schijven
*Rotora RVS brake lines
*Ferodo DS2500 remblokken
*Rota Boost hyperblack 16"
*Toyo Proxes T1-r 195/40/16
*Veerpootbruggen VB+AB
Interieur:
*Odyssey Pc680 accu in de kofferbak.
*Sparco 28cm stuur
*Shinner Oil tem gauge
*Shinner Oil press gauge
*Shinner A/F gauge
*Shinner Boostgauge
*Shortshifter
Exterieur:
*Vtec front conversion
*Vtec spoiler
*Carcept side skirts
*Carcept Achterbumper
*DTM wisser
*Spoon style spiegeltjes
ECU
*P30 OBD1 ecu ( met obd0-->obd1 conversieharnes)
*CJ-Gap performance chip

