CTR OPGEHAALD
Ik heb gisteren middag om 17:00 uur mijn nieuwe CTR opgehaald.
Wat een auto !!!!!!!!!!!!!!
het rijd perfect en is een stuk stiller in de auto dan de Mini wat betreft de kleur kan ik kort zijn het NHB is de perfecte kleur je ziet er wel alles op maar omdat ik een poetser ben is dit geen bezwaar.
Ik kan helaas geen foto's plaatsen want ik kan bij mijn provider geen gratis homepage aanvragen dit kost gewoon geld en om dit nu te doen voor alleen een paar foto's vind ik zonde
Maar neem nu maar van mijn aan dat het een schiterende auto vooral met de Blade 18" alu wielen eronder.
Gr.van een zeeeeeer gelukkige Marco
damnn echt een mooie kleur, en natuurlijk een hele mooie auto, bofkont persoonlijk was ik voor andere velgen gegaan, omdat ik denk dat deze na een tijdje gaan vervelen, ach boeien als je erin rijd dan vergeet je alles
Marco wrote:CTR OPGEHAALD Ik heb gisteren middag om 17:00 uur mijn nieuwe CTR opgehaald. Wat een auto !!!!!!!!!!!!!! het rijd perfect en is een stuk stiller in de auto dan de Mini wat betreft de kleur kan ik kort zijn het NHB is de perfecte kleur je ziet er wel alles op maar omdat ik een poetser ben is dit geen bezwaar. Ik kan helaas geen foto's plaatsen want ik kan bij mijn provider geen gratis homepage aanvragen dit kost gewoon geld en om dit nu te doen voor alleen een paar foto's vind ik zonde Maar neem nu maar van mijn aan dat het een schiterende auto vooral met de Blade 18" alu wielen eronder. Gr.van een zeeeeeer gelukkige Marco
Hey hij is echt mooi. Ik vind deze velgen veel beter passen bij de R gunmetal. Je heb ook de Type-R stickerset erbij zie ik past hem goed veel suc6 met je auto
De antenne zit in het achterraam en wat betreft de velgen gelukkig verschillen smaken en dus vind ik ze schitterend en vond de standaard velgen helemaal niks.
Gr marco