ITR897 wrote:Ik vraag me eigenlijk af hoe de aftermarket uitlaten eruit gaan zien van de EDM. driehoekig misschien? :dunno: Dan heb je bij de JDM versie tenminste meer mogelijkheden.
Zou je daar dan wat aan willen veranderen? Denk niet dat er wat beter staat bij de lijnen van de auto.
ITR897 wrote:Ik vraag me eigenlijk af hoe de aftermarket uitlaten eruit gaan zien van de EDM. driehoekig misschien? :dunno: Dan heb je bij de JDM versie tenminste meer mogelijkheden.
Zou je daar dan wat aan willen veranderen? Denk niet dat er wat beter staat bij de lijnen van de auto.
Joanne wrote:Die EDM word wel lastig tunen voor de JDM fanaten... Omdat hij niet op de Japanse markt uitkomt...
de JDM heeft tog dezelfde engine als de EDM?
alleen de JDM heeft 24 pk meer.
dus motorisch zal het niet zoveel een probleem zijn om de EDM op te voeren. ik bedoel spullen die op de JDM passen, passen ook wel op de EDM.
..maaar uiterlijke aanpassingen kan misschien wel een probleem worden.
ps ik snap helemaal niet waarom de JDM alleen voor japan bedoeld is :twisted:
Mja, beide NIET als ik moest kiezen. Als het mogelijk zou zijn, de USDM coupe in R uitvoering zou de uberkeuze zijn...
Doe mij maar EDM. Komen geen fatsoenlijke exteriour mods voor uit, dus kunnen we niet verleid worden tot die BS. Gewoon lekker knallen met dat ding en uiteindelijk de power / wegligging verbeteren...
Ik vind de EDM maar een raar ding, dat gestroomlijnde van de civic is weg. Lijkt nu net een vliegende schotel :razz: …de JDM vind ik daarentegen wel mooi.
Jammer dat de EDM niet meer op zijn broers lijkt maarja...