Niewe CTR voor het eerst gespot ?
@Juggie, dat zal wel door de remmen komen ja.
@ Nick, dat klopt niet helemaal, er zit nl. geen olietemp meter in dus kan je ECU ook niet weten als het op temp. is.
Denk dat je ECU naar watertemp kijkt, die sensor is er wel.
Gewoon eerste 10-15min rustig rijden en er is geen vuiltje aan de lucht. Er is trouwens ergens ook een uitgebreid topic over warmrijden geweest als ik me goed kan herinneren.
@ Nick, dat klopt niet helemaal, er zit nl. geen olietemp meter in dus kan je ECU ook niet weten als het op temp. is.
Denk dat je ECU naar watertemp kijkt, die sensor is er wel.
Gewoon eerste 10-15min rustig rijden en er is geen vuiltje aan de lucht. Er is trouwens ergens ook een uitgebreid topic over warmrijden geweest als ik me goed kan herinneren.
mr. X wrote:Ook daar zei de verkoper wat rare dingen zoals:
Elke auto heeft tegenwoordig voorwielaandrijving, behalve BMW.
Ik zei, dat is niet waar, Mercedessen, Jaguars, sommige Audi's.
Verkoper: Ja maar wie tegenwoordig geen voorwielaandrijving heeft gaat niet met de tijd mee.
Ik keek hem eens raar aan, zei toen:
Maar de nieuwe NSX is toch niet een gedateerde auto en die heeft ook achterwielaandrijving.
Verkoper: Wat zei je?
Ik: Een NSX
Verkoper: Oh ja maar dan pik je er ook maar even een auto tussenuit.
En hij praatte er snel overheen. Volgens mij had ie niet eens door wat een NSX is en zit hij nu te google-en.
Nogal wát auto's hebben RWD tegenwoordig. Zowat alle kleine britse sportwagenmerken (Lotus, Morgan, TVR), en niet te vergeten Ferrari en Porsche. En als die verkoper nog nooit van de S2000 heeft gehoord mag Honda hem op staande voet ontslaan.
[quote="Nick"]Jaaaaaah ik heb er ook al in gereden!!! woooow wat een bak!!
en oowja met een olie temp meter kom je wel beter uit de voeten want je vtec doet het niet eens als de olie niet boven de 85 graden komt zei de dealer mij!.
ow en nog een klein dingetje ]
Nog een die hem heeft besteld! Proficiat!
en oowja met een olie temp meter kom je wel beter uit de voeten want je vtec doet het niet eens als de olie niet boven de 85 graden komt zei de dealer mij!.
Nog een die hem heeft besteld! Proficiat!
AccordTypeaRd wrote:mr. X wrote:Ook daar zei de verkoper wat rare dingen zoals:
Elke auto heeft tegenwoordig voorwielaandrijving, behalve BMW.
Ik zei, dat is niet waar, Mercedessen, Jaguars, sommige Audi's.
Verkoper: Ja maar wie tegenwoordig geen voorwielaandrijving heeft gaat niet met de tijd mee.
Ik keek hem eens raar aan, zei toen:
Maar de nieuwe NSX is toch niet een gedateerde auto en die heeft ook achterwielaandrijving.
Verkoper: Wat zei je?
Ik: Een NSX
Verkoper: Oh ja maar dan pik je er ook maar even een auto tussenuit.
En hij praatte er snel overheen. Volgens mij had ie niet eens door wat een NSX is en zit hij nu te google-en.
Nogal wát auto's hebben RWD tegenwoordig. Zowat alle kleine britse sportwagenmerken (Lotus, Morgan, TVR), en niet te vergeten Ferrari en Porsche. En als die verkoper nog nooit van de S2000 heeft gehoord mag Honda hem op staande voet ontslaan.
S2000 kende hij wel, die heeft hij zelfs 2 gereden, de eerste had onze expert in de kreukels gereden, was macht over het stuur verloren.
Hij zei: als je maar een beetje teveel gas geeft in een bocht ga je al van links na rechts (met zijn handen stond die het ook nog eens na te doen :roll: ) En hij moest achter zijn oor krabbele toen we het over een nsx hadden. :lol: Dus als je naar de honda in waalwijk gaat kun je beter de autoweek meenemen, die kan je nog meer info geven als die flapdrol die daar staat te verkopen

Ik heb mijn CTR nu al iets meer dan een week. Het is een zwarte. Normaal had ik hem eerder gehad maar mijn dealer kreeg eerst een rode en zwart zou later volgen. Het is het wachten meer dan waard.
Het is een plezier om ermee te rijden. Het rustig aan rijden is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Het is een plezier om ermee te rijden. Het rustig aan rijden is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Sam civic wrote:Ik heb mijn CTR nu al iets meer dan een week. Het is een zwarte. Normaal had ik hem eerder gehad maar mijn dealer kreeg eerst een rode en zwart zou later volgen. Het is het wachten meer dan waard.
Het is een plezier om ermee te rijden. Het rustig aan rijden is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.![]()
Ik begrijp wat je bedoeld

Wat zei de dealer bij jou over inrijden?
[quote="Nick"]Jaaaaaah ik heb er ook al in gereden!!! woooow wat een bak!!
Gaaf Nick
Vraag: zij de dealer dat de nieuwe CTR alleen VTEC geeft als de olie 85 graden is? Dat is nieuw dan, bij de vorige K20a2 motor meet hij alleen de water temp en geeft VTEC als deze 75 graden is. Helaas de olie dan lang nog niet op dezelfde temperatuur.
Gewoon 30min warm rijden of olie temperatuur meter plaatsen :wink:
Gaaf Nick

Vraag: zij de dealer dat de nieuwe CTR alleen VTEC geeft als de olie 85 graden is? Dat is nieuw dan, bij de vorige K20a2 motor meet hij alleen de water temp en geeft VTEC als deze 75 graden is. Helaas de olie dan lang nog niet op dezelfde temperatuur.
Gewoon 30min warm rijden of olie temperatuur meter plaatsen :wink:
- Gaskleppie