Sinan stelt zich voor

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Sinan stelt zich voor

Post by Sinan »

hoi, eeh ik heet dus Sinan.
en ik ben een autogek, zoals iedereen hier.
groot kans dat m´n eerste auto ook een honda word :roll: ,maar dat duurt nog wel efftjes.
na dat ik naar autorai ben geweest,ben ik helemaal weg van de CTR :-)
en omdat er veel leden hier een type R hebben is het reden waarom ik me heb aangemeld :-)
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

jij ook hier. hmm
ik ben trouwens indow_racer van s-r
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Post by Sinan »

ja ik zag je al :lol:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

:zwaaien:

Welkom.

Echte naam en leeftijd zou leuk zijn, want ga er nu van uit dat je nog geen rijbewijs hebt?

Als de looks je al bevallen stellen de performance zeker niet teleur als je eens mag meerijden met iemand!
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Post by Sinan »

m'n echte naam is Sinan en ben 15 jaar, dus voordat ik rijbewijs hebt duur echt veelste lang,maar gelukkig mag ik af en toe in m'n vader z'n auto rondje rijden. Misschien kan me vader wel een proefrit aan vragen, maar het is een vrij dure auto en het duurt nog even dat ik mijn rijbewijs heb...
S.J.
Posts: 1410
Joined: Sat Jan 13, 2007 1:29 am

Post by S.J. »

Je pa rijdt een vrij nieuwe Mercedes toch ja die moeten ze wel serieus nemen
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Post by Sinan »

zal het wel geloofwaardig overkomen als ik samen met pap in zijn mercedes naar de honda dealer gaan en daar een proefrit aanvragen voor een ctr?
ik zie het al voor me :lol: een kleine jongetje die zo graag mee wilt rijden in een ctr en die zn vader naar de dealer heeft gesleept om dat waar te maken ×D
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Welkom :D
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Welkom Sinan.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Uiteraard welkom op dit forum Sinan. Mooi om te lezen dat een Honda nu al je droomauto is. Daar ben ik nu na 10 jaar rijbewijs pas achter... Damn!!
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

Welkom en hopelijk mogen je dromen uitkomen :wink:
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Post by Sinan »

hiervoor was de 200sx mijn droomauto en daarvoor wou ik een andere jappaner, maar elke keer kom ik tog bij honda terecht en nu weet ik het zeker, IK MOET ÈÈN TYPE R BEZITTEN. een CTR lijkt me te duur, misschien dat ie nog afprijst voordat ik mijn rijbewijs heb, maar ik denk niet dat het zo veel z´n waarde zal verliezen, en dat ik um voor ong. 18k kan kopen :cry: dan maar een ITR ofzo, maar ik weetniet ofdat er tegen die tijd nog een 'goede' ITR te vinden zal zijn
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Sinan wrote:hiervoor was de 200sx mijn droomauto en daarvoor wou ik een andere jappaner, maar elke keer kom ik tog bij honda terecht en nu weet ik het zeker, IK MOET ÈÈN TYPE R BEZITTEN. een CTR lijkt me te duur, misschien dat ie nog afprijst voordat ik mijn rijbewijs heb, maar ik denk niet dat het zo veel z´n waarde zal verliezen, en dat ik um voor ong. 18k kan kopen :cry: dan maar een ITR ofzo, maar ik weetniet ofdat er tegen die tijd nog een 'goede' ITR te vinden zal zijn


Van een liefhebber wel :wink:
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Post by Sinan »

ja idd, misschien dat een van de leden z´n ITR aan me wilt verkopen :roll:
Beekie
Posts: 125
Joined: Wed Feb 14, 2007 7:39 pm

Post by Beekie »

Welkom Sinan :zwaaien: , zo zien we maar weer dat je nooit te vroeg besmet kan raken met het virus dat Honda heet, zelfs als paps een ander merk rijd :lol:

Veel plezier hier!!

Greetzz,

Jeroen.
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Welkom :zwaaien: Sinan. Nog een jaar of drie geduld, dan je roze "creditcard" halen en dan mag je ook zelfstandig op de goede stoel plaatsnemen 8)
Sinan
Posts: 433
Joined: Sat Apr 14, 2007 6:55 pm

Post by Sinan »

dankjewel allemaal
hier even goed nieuws :lol: misschien dat jullie er niet blij mee zijn

Superorigineel plan Eurlings: vanaf 17 achter het stuur

Image


Het is niet makkelijk om in Nederland minister van Verkeer en Waterstaat te zijn. De files lossen niet op, als je er wat aan wil doen krijg je bakfietshippies achter je aan en als je er niets aan doet boze hardwerkende burgers. Daarom is het lekker om af en toe de aandacht van de problemen af te leiden met een proefballonnetje.

Zo heeft die sympathieke Camiel Eurlings de deur opengezet voor 17-jarigen om hun autorijbewijs te halen. Tot hun achttiende jaar mogen deze jongeren dan alleen onder begeleiding autorijden. Mocht dit ‘nieuws’ je bekend voorkomen, dat klopt! Camiel heeft namelijk niet de moeite genomen zelf wat te verzinnen, maar een plannetje van zijn voorganger Karla Peijs gerecycled. Maakt niet uit hoor Camiel, als je maar in het nieuws komt.

Begeleid rijden wil zeggen dat beginnende bestuurders van personenauto’s na de rijopleiding en het rijexamen tot hun achttiende jaar extra rijervaring kunnen opdoen, onder begeleiding van een ervaren bestuurder die niet per sé de professionele rijinstructeur is.


Of met ‘begeleid rijden’ zowel een stukje door de provincie op zondagochtend na de kerkdienst met papa naast je in de Corolla behelst, alsook een ritje Amsterdam - Medemblik na een avondje stappen op zaterdagnacht terwijl je meerderjarige passagiers met hun ogen achterin hun kassen rollen wordt niet helemaal duidelijk, maar dit laat Camiel ongetwijfeld nog door zijn ambtenaren uitzoeken.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Één woord:

Veramerikanisatie....

Ben er in principe wel voor, maar ik geloof niet dat dit bijdraagt bij een veilige rij omgeving. En dan lopen ze nu al te klagen over verkeers doden, lijkt me mooi te zien hoe snel ze hierop terug komen.
Moet nog een hele hoop gebeuren wil ik met een glimlach de weg weer op gaan. (Dit staat natuurlijk los van de avond uren :twisted: )
Post Reply