Juggie "stelt zich voor"
Ik heb er inmiddels zo'n 1600 km op staan en 'em al een paar keer op z'n staart getrapt.
Genieten met een hoofdletter G
Er is in 10 jaar een hoop gebeurd / verbetert :!: (sinds ik Prelude reed)
Ik ga (zodra ik mijn Key binnen heb van "GPS performance" (geinig proggie voor de PDA)) eens kijken wattie doet naar de 100 km/u of zou dat nog te vroeg zijn..
10.5 m/s 2 is een lekkere versnelling...(GPS tuner)

Ik ga (zodra ik mijn Key binnen heb van "GPS performance" (geinig proggie voor de PDA)) eens kijken wattie doet naar de 100 km/u of zou dat nog te vroeg zijn..
10.5 m/s 2 is een lekkere versnelling...(GPS tuner)
roblom wrote:De sleutel om de volledige rechten op het programma te krijgen. Zonder die key is het een soort trial versie.
Precies :-) nu rond tie de tijden op halve seconden af en je kunt je tijden niet opslaan.
Ik probeer software altijd uitgebreid uit...... en als het naar mijn zin is koop ik netjes de rechten.
Katana wrote:Cool Juggie! 8)
Heb je vakantie genomen om hem in te rijden?![]()
Nee ik heb hem als vervangende auto kunnen inzetten voor naar mijn werk! (mijn Prius had zware schade opgelopen).
Geluk bij een ongeluk

Is wel weer wennen na weken CTR rijden voelt de Prius aan als een olietanker bij windkracht 12

- johnny1911
Hee hallo!
Volgens mij heb ik jouw auto bij de Honda dealer in Gouda (Honda van Loon) bewonderd. Op 31 maart ging ik met een vriend, die bij van Loon zijn Honda Civic Silverstone heeft gekocht, langs om te kijken of de nieuwe Civic Type-R er toevallig stond. Buiten stond toen (waarschijnlijk jouw) Civic Type-R (nog zonder kentekenplaten). De verkoper vertelde inderdaad dat die Type-R al verkocht was. Ik was erg onder de indruk van de zilveren kleur, die staat hem echt goed
Ik heb er toen veel foto's van gemaakt, maar wel met m'n telefoon, dus de kwaliteit is niet goed..Hieronder zal ik er een paar posten, misschien wel leuk om even te zien:
Dus tenslotte: gefeliciteerd met je aankoop! Ik las trouwens dat je een weekendje naar Duitsland ging om even te kijken hoe de Type-R het daar doet (ik las je reactie bij mijn broer's post, die afgelopen weekend zijn rode Civic Type-R heeft opgehaald (die met die extra emblemen)..Veel plezier in Duitsland, geniet ervan!!
Volgens mij heb ik jouw auto bij de Honda dealer in Gouda (Honda van Loon) bewonderd. Op 31 maart ging ik met een vriend, die bij van Loon zijn Honda Civic Silverstone heeft gekocht, langs om te kijken of de nieuwe Civic Type-R er toevallig stond. Buiten stond toen (waarschijnlijk jouw) Civic Type-R (nog zonder kentekenplaten). De verkoper vertelde inderdaad dat die Type-R al verkocht was. Ik was erg onder de indruk van de zilveren kleur, die staat hem echt goed

Ik heb er toen veel foto's van gemaakt, maar wel met m'n telefoon, dus de kwaliteit is niet goed..Hieronder zal ik er een paar posten, misschien wel leuk om even te zien:

Dus tenslotte: gefeliciteerd met je aankoop! Ik las trouwens dat je een weekendje naar Duitsland ging om even te kijken hoe de Type-R het daar doet (ik las je reactie bij mijn broer's post, die afgelopen weekend zijn rode Civic Type-R heeft opgehaald (die met die extra emblemen)..Veel plezier in Duitsland, geniet ervan!!
- johnny1911
Nou post je wat in het 'even voorstellen' gedeelte.
Maar waarom doe je het zelf niet even????
Dat omdat ik zelf nog geen Honda heb. Ben wel een ontzettend groot fan van de Type-R modellen. Dus ik kijk vaak hier op het forum naar de schitterende Type-R's. Maar aangezien het ' even voorstellen' gedeelte over 'you & your Honda' gaat, heb ik me daar nog niet voorgesteld.
Daarnaast vond ik het wel even leuk om te reageren op juggie's Type-R die ik toendertijd bij Honda van Loon had zien staan.