Civic aftermath...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
S.J.

Post by S.J. »

Als ik bij BMW ga kijken. spreken ze me wel altijd aan... en dan zeggen ze: Eruit! kom maar terug als je er een kan kopen. Meestal ga ik dan naar de werkplaats en ga ik met de monteurs praten :P
mr. X

Post by mr. X »

S.J. wrote:Als ik bij BMW ga kijken. spreken ze me wel altijd aan... en dan zeggen ze: Eruit! kom maar terug als je er een kan kopen. Meestal ga ik dan naar de werkplaats en ga ik met de monteurs praten :P

:?: :dunno:
Katana

Post by Katana »

Ik heb nog nooit een probleem gehad met verkopers.

Ik ben de klant dus ik bepaal wat ik wil, uitgeef, vraag. Werkt men niet mee dan wil ik de baas/manager spreken.

Als ik voor een auto of motor ga kijken stel ik me voor aan de verkoper en dan stuur ik hem/haar weg tot ik klaar ben met binnenste buiten keren van de auto/motor en een lijstje heb gemaakt.

Heb ik dan nog steeds interesse maak ik een proefrit.

Inruil zorg ik dat ik nooit heb, scheelt geld op je oude auto en kan je flink mee afdingen op de nieuwe. Cash geld werkt soms ook leuk.
S.J.

Post by S.J. »

mr. X wrote:
"S.J.":2mp248pt wrote:Als ik bij BMW ga kijken. spreken ze me wel altijd aan... en dan zeggen ze: Eruit! kom maar terug als je er een kan kopen. Meestal ga ik dan naar de werkplaats en ga ik met de monteurs praten :P

:?: :dunno:[/quote:2mp248pt]

Je head het er toch over dat je nooit werd aangesproken :P
Locked