photoshoot! en project mugen motul civic si race car.fotos!!

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Mogge........

Bekend gezicht!
Dickiecrx-vt

Post by Dickiecrx-vt »

AccordTypeaRd wrote:Welkom :zwaaien: Dick. Kan het kloppen dat ik jou bij dat tankstation gezien heb op weg naar JAF? Wij moesten daar net tanken met de ATR, en op dat moment reed er net een witte Civic voorbij die je 3km verder nog kon horen. Vervolgens toen wij wegreden, reed jij dacht ik nog een eind achter ons aan tezamen met een MX3.

Mooie foto's trouwens en al even mooie projectjes. Keep up ze goed wurk!

Jep!

dat was ik! 8) :D
een opeens juichende uitlaatbrul geeft aan dat Dr Jekyll achterin is gaan zitten en dat Mr Hyde de macht heeft overgenomen.
HondArd

Post by HondArd »

Ik dacht al bij mezelf: Zo'n kenteken en een VTEC, dat moet een origineel Nederlandse zijn. Ben er maar zuinig op en dat je er nog lang plezier van mag hebben.
Dickiecrx-vt

Post by Dickiecrx-vt »

dank u..

de crx staat bijna altijd in de stalling.. komt alleen buiten met meetings.. nadat ie bekrast is voor mn deur ziet ie nog maar weing daglicht.

ben er ook zeker trots op 8)
een opeens juichende uitlaatbrul geeft aan dat Dr Jekyll achterin is gaan zitten en dat Mr Hyde de macht heeft overgenomen.
roblom

Post by roblom »

Er staan ook nog mooie foto's in de nieuwe Mugen catalogus van de Mugen Civic.
Dickiecrx-vt

Post by Dickiecrx-vt »

roblom? linkie?

de civic staat bijna 2 weken bij de spuiter en is waarschijnlijk as zaterdag klaar..

hier wat foto's.

morgen word het gedeelte goud/bronze gespoten en het zwarte gedeelte.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
roblom

Post by roblom »

Er zijn momenteel nog wat technische beperkingen om hier een linkie naar een papieren folder te plaatsen :D
Locked