Nieuwe impreza wellicht meer concurrentie voor CTR?
Sinds wanneer zit de CTR in dezelfde klasse als een Impreza? Ik vind dat een wereld van verschil.
In het nadeel van de CTR overigens.
In het nadeel van de CTR overigens.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ahoewel ik wel gecharmeerd ben van de oude WRX-en, met name de MY98 MY05 en MY06, slaat deze de plank finaal mis!
De versnellingspook komt practisch rechtstreeks uit een Renault Megane, and trust me that isn't a good thing.
Maar aan de verkoop cijfers te zien van de lelijke Renauls en Peugeots etc op het moment, denk ik niet meer dat mensen een auto op het uiterlijk kopen. Ze zullen meer kijken wat hij bied (vooral motorisch en interieur) tegen welke prijs. In een woord Massaproductie... *rilling
Leg mij de keus voor, en hoe goed de Sub ook is geprijst ik zou geen seconde na te hoeven denken voor welke auto ik zou kiezen...
De versnellingspook komt practisch rechtstreeks uit een Renault Megane, and trust me that isn't a good thing.
Maar aan de verkoop cijfers te zien van de lelijke Renauls en Peugeots etc op het moment, denk ik niet meer dat mensen een auto op het uiterlijk kopen. Ze zullen meer kijken wat hij bied (vooral motorisch en interieur) tegen welke prijs. In een woord Massaproductie... *rilling
Leg mij de keus voor, en hoe goed de Sub ook is geprijst ik zou geen seconde na te hoeven denken voor welke auto ik zou kiezen...
Gaskleppie wrote:Lelijk is hij in ieder geval,.,.
volgens mij maken ze daar een sport van bij Subaru... eerst een flink lelijk model uitbrengen en vervolgens wat botox toe te dienen en wat andere lifts hier en daar en dan staat er een iets minder lelijke Sub...


de nieuwe EVO vind ik trouwens wel erg bruut :twisted:
Tja, klinkt toch echt ook als het Civic verhaal. Eerst een gedrocht van een Civic 2007 uitbrengen en dan een iets minder lelijk model met botox.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dat ben ik helemaal met je eens. Een Impreza is de Sjonnie mobiel van nu en heeft de fakkel van Golf GTi en Kadett GSi overgenomen. Je hebt al een GTT voor 7000 euro tegenwoordig.
Maar de Impreza GTT/WRX/STi is qua prestaties meer wagen dan de Civic...
Maar de Impreza GTT/WRX/STi is qua prestaties meer wagen dan de Civic...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:Dat ben ik helemaal met je eens. Een Impreza is de Sjonnie mobiel van nu en heeft de fakkel van Golf GTi en Kadett GSi overgenomen. Je hebt al een GTT voor 7000 euro tegenwoordig.
Maar de Impreza GTT/WRX/STi is qua prestaties meer wagen dan de Civic...
Door de lagere prijs van oudere wagens komt er inderdaad soms wel een ander publiek op af...spijtig genoeg!
Maar omdat nu een sjonnie bak te noemen,dan kan je veel Del Sollekes,Civic Coupe's,VTI's enz ook sjonniebakken noemen hé.
Kijk naar de e30 M3, toen die +-7j oud waren was er ook een periode dat die goedkoop werden,kijk nu maar eens :twisted:
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
Maar omdat nu een sjonnie bak te noemen,dan kan je veel Del Sollekes,Civic Coupe's,VTI's enz ook sjonniebakken noemen hé.
En dat zijn het ook vaak Suby, daar hoeven we niet moeilijk over te doen.
Je zit zelf ook op EM en ook daar merk je dat de GTT een heel ander publiek aan het trekken is.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Spijtig genoeg is dat waar ja!!!
Maar daar kan de auto op zich niks aan doen hé!!
Kijk naar de Opel Manta,was in zijn tijd echt een geweldige wagen!!!
Ookal vinden veel van niet :wink:
En dat is toch de SJONNIE-bak bij uitstek...
Dat is het nadeel met de relatief goedkope ,snelle bakken.
Meestal een 2 liter,met of zonder turbo...en dit is vrij goedkoop van taksen en dergelijke.
Maar daar kan de auto op zich niks aan doen hé!!
Kijk naar de Opel Manta,was in zijn tijd echt een geweldige wagen!!!
Ookal vinden veel van niet :wink:
En dat is toch de SJONNIE-bak bij uitstek...
Dat is het nadeel met de relatief goedkope ,snelle bakken.
Meestal een 2 liter,met of zonder turbo...en dit is vrij goedkoop van taksen en dergelijke.
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!