Voodoo wrote:Nog even voor de duidelijkheid, we gaan direct naar circuit Assen. We gaan dus niet naar Hotel van der Valk Assen, het wordt anders te onoverzichtelijk.
Katana wrote:Zondag morgen 1 april verzamelen bij het vd Valk Hotel Assen voor de Paddock kaart tussen 08:00-08:30.
Adres: Van der Valk Hotel Assen Balkenweg 1 9405 CC Assen
Let op! Zorg dat u op tijd hier aanwezig bent ivm het uitgeven van de kaarten. Ik houd weer de lijst bij dus loop even bij me langs bij aankomst. ----------------------------------------------------------------------------------
Als jullie rechtstreeks gaan zorg ik wel dat ik in ieder geval op tijd ben bij het hotel.Ik stop dan niet bij de pomp Dekkersland maar rij dus rechtstreeks ivm de tijd.
wilco wrote:Als jullie rechtstreeks gaan zorg ik wel dat ik in ieder geval op tijd ben bij het hotel.Ik stop dan niet bij de pomp Dekkersland maar rij dus rechtstreeks ivm de tijd.
Pssst.... Wilco: :wink:
Katana wrote:Iemand zal bij de poort staan met de kaarten voor de tweede colonne
Helaas kan ik er niet bijzijn. Heb ook helemaal geen tijd gehad om me aan te melden. ops:
Heb het momenteel erg druk. Heb er ook weer een tijdrovende hobby bij > aquarium :lol: En nee niet met japans koi :wink:
Misschien een volgend jaar weer. Ik hoop wel dat er dit jaar minder rubber op de auto's komt :evil: