JDM CTR 2007 sedan testrit Jenson
:thumbs:
History of driven cars:
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
Life is too short for to drive boring cars.
Honda Civic [ED7] 1.6i (9 april 1999 - 23 september 2001
Honda Civic [EG4] 1.5 DXi (23 september 2001 - 19 oktober 2013)
Honda Civic [EP1] 1.4i Sport (19 oktober 2013 - 22 december 2018)
Honda Civic [FN2] 2.0i type R ( 22 december 2018 - heden)
Life is too short for to drive boring cars.
http://www.honda.co.jp/CIVICTYPE-R/
official release date is Mar 30
http://www.carview.co.jp/magazine/photo_impression/2007/honda_civic_typer/default.asp?p=1
extra foto's
official release date is Mar 30
http://www.carview.co.jp/magazine/photo_impression/2007/honda_civic_typer/default.asp?p=1
extra foto's
Wow, bangelijke wagen.....waarschijnlijk weer niet voor Europa, shame on you Honda....
Dit zou toch beter verkopen dan pakweg een Legend? Ik snap die politiek van Honda niet...geen coupé, geen sedan (buiten de hybrid)...geen Accord R, geen Integra meer...
Het zou er anders mooi kunnen uitzien, een R lineup van alle modellen...."Dream on" zeker... :cry:
Dit zou toch beter verkopen dan pakweg een Legend? Ik snap die politiek van Honda niet...geen coupé, geen sedan (buiten de hybrid)...geen Accord R, geen Integra meer...
Het zou er anders mooi kunnen uitzien, een R lineup van alle modellen...."Dream on" zeker... :cry:

Ik heb het al in het Rai topic gezet: als de directeur van Honda Nederland weet dat veel mensen Honda associeren met sportiviteit en racen, GEEF ONS DAN OOK DE KEUZE &%!#&@!%!(!!!!!!!! Ik zit niet te wachten op een driedeurs om redenen van practische eigenschappen. Over een paar maanden verwachten we een kleine en als het goed is blijft het niet bij die ene. Dan wil ik een auto met vier deuren, maar dan wel eentje waar je plezier aan kan beleven. Dan kan ik natuurlijk ook ATR blijven rijden, maar dan hoeft Honda er niet op te rekenen dat ik ooit nog een nieuwe auto bij hun koop.
Als je deze link aanklikt, dan zijn ze wel ermee in Europa geweest.
AccordTypeaRd wrote:Ik heb het al in het Rai topic gezet: als de directeur van Honda Nederland weet dat veel mensen Honda associeren met sportiviteit en racen, GEEF ONS DAN OOK DE KEUZE &%!#&@!%!(!!!!!!!! Ik zit niet te wachten op een driedeurs om redenen van practische eigenschappen. Over een paar maanden verwachten we een kleine en als het goed is blijft het niet bij die ene. Dan wil ik een auto met vier deuren, maar dan wel eentje waar je plezier aan kan beleven. Dan kan ik natuurlijk ook ATR blijven rijden, maar dan hoeft Honda er niet op te rekenen dat ik ooit nog een nieuwe auto bij hun koop.
Maar stel de EDM en de JDM CTR waren hetzelfde maar allebei een mooier model hatchback zou je dan ook zo reageren?
S.J. wrote:Maar stel de EDM en de JDM CTR waren hetzelfde maar allebei een mooier model hatchback zou je dan ook zo reageren?
Nee, want mijn volgende auto wordt toch geen driedeurs, dan zou ik voor de CL7 Accord zijn gegaan. Ik ben de laatste jaren een enorme liefhebber geworden van sedans, en het liefts niet al te groot dus de JDM CTR is wat mij betreft perfect.