Toekomstige honda fan

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Marco

Post by Marco »

Ja ik weet niet hoe het zit bij het bestellen maar inderdaad bij mijn in de buurt zij er bij div. dealers nog geen bestellingen gedaan voor de CTR.
Dus ik ben wel redelijk snel.
Wel gaaf dat ik een van de eerste ben die er mee gaat rijden.
Daar doe ik het ook wel een beetje voor.
Het wachten duurt wel lang maar ik heb nu ook een blitse mini hij staat te koop op het internet misshien is het iets voor iemand hier op het forum
De link is:http://auto.marktplaats.nl/mini/78441473-zeer-aparte-mini-cooper-s-chili.html?adcode=a1b414d6e1e251ec53d08f8c3d5bcc57
Marco

Post by Marco »

Ik heb een vraag aan jullie.
ik wil graag andere velgen bij aflevering eronder hebben ik heb me oog laten vallen op AEZ Excite sport Zwart met gepolijste spaken of Borbet XL of X8.
Maar deze velgen zijn zwart gemoffeld met gepolijste spaken.
is dit wel mooi op een Zwarte Type R of moet ik gewoon hele gepolijste velgen nemen????
Graag hoor ik jullie mening hierover met misschien wat opties welke andere velgen er mooi onder staan.
Gr Marco
vtecmoon

Post by vtecmoon »

tsja, erg subjectieve vraag...smaken verschillen nogal. Doe gewoon wat jij mooi vindt.

Zwart op zwart staat erg racy...

Als je het aan mij vraagt, neem een JDM merk... work, volks, 5zigen, mugen, enkei, etc...
Marco

Post by Marco »

Toch maar de knoop doorgehakt en andere 18"velgen bij aflevering onder laten zetten ik heb gekozen voor 18" blade velgen van Honda dit zijn donker atraciet kleurige velgen. wel gaaf met de NHB kleur.
Ik heb getwijfeld om er de 19"onder te zetten maar werd me door vele afgeraden omdat het rijden dan gaat lijken op een rit in een "rollercoaster"
Dus maar "gewoon'de 18"aangehouden.MAAAAAAAAAAAAAAAAAr
IK HEB TE HOREN GEKREGEN VAN MIJN DEALER DAT MIJN NIEUWE TYPE R IN WEEK 15 WORD GELEVERT.
Ik kan niet wachten om te gaan rijden met mijn nieuwe wagen.
gr Marco
eteuben

Post by eteuben »

Een maandje geduld nog dus? Valt mij nog mee, heb wel langere wachttijden meegemaakt.
mr. X

Post by mr. X »

Voor zo'n auto moet je geen cheap ass velgen eronder! Maar echte merk rakkers. Ik moet de auto/de lijnen in het echt zien want aan de hand daarvan kies je de velg.

je zou zoiets moeten hebben als onder de prototyp schetsen zit... after market is er denk ik niet zoiets extreems wat mooi zou staan onder de nieuwe ctr.
RedSun

Post by RedSun »

Tis een dealeraccesoire dus hou je wel je garantie e.d. mocht er iets niet goed zijn. Je kan altijd nog switchen!
Nana korobi ya oki
Marco

Post by Marco »

Ik ga eindelijk mijn nieuwe CTR 2007 in het echt zien en niet meer via autobladen en het internet.
Ik heb een uitnodiging gehad van honda Nederland om als nieuwe Civic Type R eigenaar de officiele introductie op de Rai mee te maken dus woensdagavond op de VIP-avond ben ik met alle toekomstige mede type R eigenaren bij de presentatie van de nieuwe Civic Type R.
Ik vind het wel gaaf van Honda dat ze deze actie doen.
En het scheelt weer 2 kaartjes van € 55,00 per stuk.
Ik kan dan lekker rustig over de beurs heen lopen want er zijn totaal maar 7500 VIP-kaarten beschikbaar en allemaal reeds verkocht.
Dus ik kan niet wachten om de auto in het echt te zien voordat mijn auto in week 15/16 word geleverd.
Gr Marco
Spijker

Post by Spijker »

Nou Marco, dan kunnen we gelijk ff kennis maken, want zo'n beetje het halve forum is er morgenavond :D

Gefeliciteerd met je aankoop!
Civic Type R #03855
RedSun

Post by RedSun »

Dat is inderdaad wel heel netjes. Veel plezier!!
Nana korobi ya oki
Martin.O

Post by Martin.O »

marco ga je 30 april mee racen op zandvoort
mr. X

Post by mr. X »

:D dat wil ik wel zien!
slED9e

Post by slED9e »

gefeliciteerd :D en waar gaan de oude velgen heen als ik vragen mag ?
Marco

Post by Marco »

gaaf
allemaal deze reacties en ik ben gisteravond geweest en de Type R is nog veel mooier dan ik had kunnen dromen ik vind de wagen waanzinnig en ik ga vanmiddag bij mijn dealer kijken en als het meezit rijden er mee.
Ik moet het nog bepraten met mijn dealer over de velgen kijken wat ik er voor terug krijg bij inruil is dit te weinig neem ik ze mee.
Ik ga er dan winterbanden omheen doen en er in de winter mee rijden of ik ga ze toch verkopen.
Maar de Blade 18" komen er bij aflevering onder.
ook wil ik meteen bij aflevering de type R stickerset erop hebben zoals deze in engeland al leverbaar is.
Nu maar wachten op mijn CTR.
gr Marco
Marco

Post by Marco »

Velgen
Ik ben bij mijn dealer geweest en heb met hem gesproken over mijn velgen en kan op het forum melden dat ik € 800,00 wil hebben voor de orginele Type R 18" velgen.
Met de velgen is dus nog niet mee is gereden want ze worden meteen bij aflevering gewisseld.
Als er iemand interesse heeft hoor het wel geef me anders even een PB als je interesse heb.
Gr Marco
Katana

Post by Katana »

Marco wrote:Velgen
Ik ben bij mijn dealer geweest en heb met hem gesproken over mijn velgen en kan op het forum melden dat ik € 800,00 wil hebben voor de orginele Type R 18" velgen.
Met de velgen is dus nog niet mee is gereden want ze worden meteen bij aflevering gewisseld.
Als er iemand interesse heeft hoor het wel geef me anders even een PB als je interesse heb.
Gr Marco

Ik zou ze gewoon bewaren, beter met de de verkoop als je de OEM velgen er onder hebt
Beekie

Post by Beekie »

Zou ik zelf ook doen, ik wil je gelijk veel plezier wensen met het ophalen van de R over 2 weken (die gaan volgens mij lang duren :lol: ) :thumbs:

Greetzz,

Jeroen.
Marco

Post by Marco »

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Mijn nieuwe CTR is binnen bij mijn dealer gisteren middag binnen gekomen ze waren hem vanmiddag aan het poetsen ik ben even langs geweest om te kijken hoe hij was en wat is het een schitterende auto ook de andere wielen zijn zeer mooi ze zaten er nog niet onder. Ook de achteruitrij sensoren en de stickerset moesten nog geplaatst worden.
Nu maar wachten op het kenteken vanuit veendam dit duurt ongeveer 3 dagen het is nog de vraag of ik dit weekend kan rijden anders word het begin volgende week.
Nu word het echt spannend.
Groetjes van een ongeduldige Marco
Sinan

Post by Sinan »

nou ik ben blij voor je, wat zal het tog geweldig zijn om je nieuwe ctr bij de dealer te zien staan
Katana

Post by Katana »

Kicken man 8)
Locked