Honda dealer Auto Ruiter vroeg mij om dit door te geven....
Op zondag 10 juni houden ze een Honda meeting ism met Civic Club Holland.
Ze willen ook heel graag zoveel mogelijk Type R's zien.....
Daar was ik van de week nog, mijn vriendin woont om de hoek in Rijswijk. Meneer was van mening dat ik maximaal 12000 voor m'n CTR terug kon krijgen. Daar dacht ik anders over :evil: Waar wil hij al die auto's neer gaan zetten trouwens? Het is een hele kleine dealer met een nog kleinere parkeerplaats
Spijker wrote:Daar was ik van de week nog, mijn vriendin woont om de hoek in Rijswijk. Meneer was van mening dat ik maximaal 12000 voor m'n CTR terug kon krijgen. Daar dacht ik anders over :evil: Waar wil hij al die auto's neer gaan zetten trouwens? Het is een hele kleine dealer met een nog kleinere parkeerplaats
Spijker wrote:Daar was ik van de week nog, mijn vriendin woont om de hoek in Rijswijk. Meneer was van mening dat ik maximaal 12000 voor m'n CTR terug kon krijgen. Daar dacht ik anders over :evil: Waar wil hij al die auto's neer gaan zetten trouwens? Het is een hele kleine dealer met een nog kleinere parkeerplaats
Wow slechts 12.000 euro? Hoeveel KM/BJ ?
Februari 2002 met toen 62 op de teller. Ik vroeg hem of het al 1 april was en ben weer weggegaan 8)
Inruilen zou ik never bij de dealer doen. Geven echt belachelijke prijzen voor je ride...hmmm,zoeken even in hun systeem de prijzen op (anwb dus)en dat wordt dan de prijs, ietsje meer dan de helf van de marktprijs dus :evil:
HALLO...ik heb ook de lager school afgerond zegt :evil: !!!
Wow slechts 12.000 euro? Hoeveel KM/BJ ?
Februari 2002 met toen 62 op de teller. Ik vroeg hem of het al 1 april was en ben weer weggegaan 8)
Ik zou bij Tijnagel 15.000 krijgen voor de mijne. Mijne heeft 56K km op de teller, bj 2002 met airco. Niet echt aantrekkelijk. Dus in 1 jaar tijd ben ik meer dan 5000 kwijt.