Hallo. Honda Freaks.
Hallo. Honda Freaks.
Wie ik ben :?: . Ik ben Marty Rooijackers en ook een echte honda liefhebber. Ik zag hier op het Forum al enkele bekende namen zoals Maikel en Eric. Ik zelf rij in een Honda Accord Type S In de kleur Zwart bj 9-2003 met verschillende extra's o.a Navi. Xenon verlichting. Verlagingsset KW. 19inch velgen enz.
Ik zal binnenkort wat foto' plaatsen.
Ik heb inderdaad mijn honda type S verkocht omdat ik een Honda Civic had gevonden. Maar die koop is toen niet door gegaan en heb toen weer een Honda Type S gekocht met meer extra's o.a met navi en xenon. Ik vindt op dit moment de Honda Accord Type S samen met de Civic de mooiste modellen die honda heeft
Hoi Ken.
Inderdaad dat weet ik nog. Hoe is het met de rode integra?.
Ik heb inderdaad mijn honda type S verkocht omdat ik een Honda Civic had gevonden. Maar die koop is toen niet door gegaan en heb toen weer een Honda Type S gekocht met meer extra's o.a met navi en xenon. Ik vindt op dit moment de Honda Accord Type S samen met de Civic de mooiste modellen die honda heeft
Hoi Ken.
Inderdaad dat weet ik nog. Hoe is het met de rode integra?.
Hey Marty!!! Welkom! Als je mij de foto's stuurt dan zet ik ze hier wel bij.
En zoals je hebt kunnen zien op http://www.tsxclub.com/ is er genoeg te krijgen voor je Accord! ook een toffe site is: www.heeltoeauto.com
Daar roepen ze allemaal over bij www.honda-tech.com
En zoals je hebt kunnen zien op http://www.tsxclub.com/ is er genoeg te krijgen voor je Accord! ook een toffe site is: www.heeltoeauto.com
Daar roepen ze allemaal over bij www.honda-tech.com
Is dit de Marty die ooit een zwarte ITR had die nu in Hellevoetsluis rijdt?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Hey Maikel. Ik heb alleen de foto's van de andere accord?. Maar er is inderdaad genoeg te krijgen voor een honda accord. Ik ga eerst maar eens een Gold Airintake van Injen monteren. Maikel als je nog interrese hebt in een Gold Airintake?. Want ik moet er nog 3 bestellen.
Hallo VTECCIE.
Inderdaad heb ik een zwarte integra gehad. Die heb ik toen verkocht aan mike. Die kwam uit de omgeving van Rotterdam.
Hallo VTECCIE.
Inderdaad heb ik een zwarte integra gehad. Die heb ik toen verkocht aan mike. Die kwam uit de omgeving van Rotterdam.
-
Black.S wrote:Hey Maikel. Ik heb alleen de foto's van de andere accord?. Maar er is inderdaad genoeg te krijgen voor een honda accord. Ik ga eerst maar eens een Gold Airintake van Injen monteren. Maikel als je nog interrese hebt in een Gold Airintake?.
Klint een beetje bling-bling zo. Bedoel je geen Cold Airintake?