Wiesmann's , mooie bakken. Zag gisteren bij de lokale pizzeria een Donkervoort S8AT. Ook niet verkeerd. Stond ik 'em uitgebreid te bekijken, kwam de eigenaar buiten, laadde twee pizza's in, even wat gepraat en vervolgens reed hij weg. Staat nog steeds hoog op mijn verlanglijstje om daar eens een keer mee te mogen rijden.
Die vent van die Ferrari kan trouwens aardig inparkeren!
Ook dit straatje heeft weer eens van die belachelijke haakse parkeerplaatsen!
Velgen killers zijn het.......
Hopeloos hoe ze tegenwoordig straten maken......
wiesman is wel leuk. Alleen vind ik hem voor het geld wel te veel te veel op een goedkope kit car lijken.
Je kan van een mijl afstand al zien dat hij van polyester is. Beetje cheap.
Een jaar of twee terug heb ik ook een Wiesmann Roadster gespot... Mooie wagens!
Daar staan vrijdag/zaterdag avond wel meer mooie autos, vooral bij de BED voor!
Stond vorige week een ferarri zonder diffuser... En die kerel rijd weg, of deed iig een poging, was geen gezicht hij kon er echt niet in rijden!
Met groene platen trouwens...
Gaskleppie wrote:Die vent van die Ferrari kan trouwens aardig inparkeren! Ook dit straatje heeft weer eens van die belachelijke haakse parkeerplaatsen! Velgen killers zijn het.......
Toevallig dat je het zegt, dit was 'm namelijk niet in 1 keer gelukt!
Ferrari is een over het paard getild merk. Lamboghini, Honda, McLaren en Pagani hebben het merk al een flinke schop onder de kont gegeven en nóg denken ze onaantastbaar en heilig te zijn.
Bij Ferrari zeggen ze: Als je een Porsche koopt ga je afzien. De praktijk bewijst anders.